دانلود بازی Project Aftermath برای PC

دانلود بازی Project Aftermath برای PC

 

دانلود بازی Project Aftermath برای کامپیوتر

 

Project Aftermath یک بازی جدید در سبک استراتژیک اکشن است که در سال 2013 توسط Games Faction ساخته و برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . جنگ عظیم به پایان رسیده و دشمن همه عزیزان شما را قتل عام کرده یا به اسارت برده و حالا وقت آن رسیده که شما بازگشته و انتقام کامل عزیزانتان را از این جنایت کار ها بگیرید. برای اینکه شما در بازی Project Aftermath به هدف خود برسید سربازان ارتش Morphid و ده ها سلاح مخرب شیمیایی در اختیار شما است که میتوانید با آن ها دشمن را نابود کنید.

در بازی Project Aftermath اهداف شما از پیش تعیین شده و در طول بازی با دشمنان قابل قبولی مبارزه میکنید. همچنین شما میتوانید از مناطق مهم استراتژیک عکسبرداری کنید و در موقع مناسب به آن مکان حمله کنید و دشمنتان را نابود کرده و گروگان ها را آزاد کنید . گرافیک عالی , تجربه 10 ماموریت سخت و هیجان انگیز , فرماندهی کردن چهار قهرمان در طول بازی و جمع آوری افتخارات برای افزایش مهارت و تجهیزات نظامی از ویژگی های مهم بازی است. پس اگر علاقمند به بازی هایی در سبک اکشن استراتژیک هستید هم اکنون میتوانید بازی  Project Aftermath را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

تصاویری از محیط بازی Project Aftermath :

 

 Project Aftermath-1 Project Aftermath-2 Project Aftermath-3 Project Aftermath-4

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

note - دانلود بازی Project Aftermath برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Project Aftermath برای PC حجم : 208 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Project Aftermath | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR