دانلود برنامه هواشناسی برای اندروید Weather clock v1.5

دانلود برنامه هواشناسی برای اندروید Weather clock v1.5

 

دانلود برنامه هواشناسی اندروید

+ ویجت

 

برنامه هواشناسی اندروید با نام weather clock یا یک ویجت آب و هوا و ساعت کامل برای هوم اسکرین گوشی های اندروید می باشد. دوست دارید وضعیت اب و هوا را با یک کلیک بر روی گوشی اندرویدیتون ببینید؟ نرم افزار هواشناسی اندروید یک نرم افزار کامل برای دیدن اب و هوا در هر ساعت از شبانه روز است. شما به وسیله ی این نرم افزار میتوانید تنها با یک نگاه به ویجت ساعت روی صفحه وضعیت و دمای هر ساعت از شبانه روز را مشاهده کنید. با لمس این ویجت اطلاعات کامل تری مانند روز های آینده و همچنین نمودار دمای هر روز را می توانید مشاهده کنید.

از ویژگی ها نرم افزار weather clock میتوان به نمایش ساعت در کنار وضعیت آب و هوا، پیش بینی آب و هوای روز های آینده، امکانات اشتراک گذاری به صورت آسان ، نمایش وضعیت آب و هوا بروی گوگل و… اشاره کرد. هم اکنون میتوانید نرم افزارهواشناسی اندروید را برای گوشی اندروید خود به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برای دانلود برنامه هواشناسی اندروید به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

 

note - دانلود برنامه هواشناسی برای اندروید Weather clock v1.5 فرمت :  APK

chart pie - دانلود برنامه هواشناسی برای اندروید Weather clock v1.5 حجم : 3.9 مگا بایت

دانلود دانلود :دانلود برنامه هواشناسی برای اندروید | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR