دانلود گنجور رومیزی 2.6 – نرم افزار اشعار شاعران فارسی زبان

دانلود گنجور رومیزی 2.6 - نرم افزار اشعار شاعران فارسی زبان

دانلود گنجور رومیزی 2.6

نرم افزار فارسی مجموعه اشعار شاعران فارسی زبان

 

گنجور رومیزی نرم افزاری رایگان و تحت ویندوز می باشد که توسط سایت گنجور منتشر شده است. برنامه گنجور اشعار بیش از 63 شاعر پارسی گو را در خود جای داده است که امکان مرور آسان را برای شما فراهم کرده است, از ویژگی های این برنامه جستجو و برجسته‌سازی، نشانه‌گذاری، شماره‌گذاری ابیات، نمایش شعر تصادفی (فال)، کپی متن و چاپ میباشد.

در برنامه گنجور رومیزی می توان اشعار متناظر با یکدیگر را نیز مشاهده کرد. این برنامه فارسی به صورت کاملا رایگان منتشر شده و بر روی همه سیستم ها قابل نصب میباشد. هم اکنون می توانید نرم افزار گنجور رومیزی را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

نرم افزار گنجور رومیزی شامل شعر های شاعران:

 

پروین اعتصامی، جامی، حافظ، خاقانی، خواجوی کرمانی، خیام، رودکی، رهی معیری، سعدی، سنایی، سیف فغانی، شهریار، شیخ بهایی، ابوسعید ابوالخیر، احمد شاملو، اقبال لاهوری، امیرخسرو دهلوی، انوری، اوحدی، باباطاهر، بیدل، دهلوی، شیخ محمود شبستری، صائب تبریزی، عبدالواسع جبلی، عبید زاکانی، عراقی، عطار، فخرالدین اسعد گرگانی، فرخی سیستانی، فردوسی، فروغی بسطامی، فیض کاشانی، محتشم کاشانی، مسعود سعد سلمان، ملک‌الشعرای بهار، منوچهری، مولوی، ناصرخسرو، نظامی، نیما یوشیج (آوای آزاد) ، وحشی، هاتف اصفهانی

 

 

توضیحات نصب نرم افزار گنجور رومیزی:

برای نصب و اجرا به برنامه NET Framework 2.0. نیاز دارید.

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 24 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR