دانلود Handy Start Menu 1.91 – نرم افزار بهبود منوی استارت ویندوز

دانلود Handy Start Menu 1.91 نرم افزار بهبود منوی استارت ویندوز

 

دانلود Handy Start Menu

نرم افزار بهبود منوی استارت ویندوز

 

Handy Start Menu هم اکنون برایتان نرم افزار کم حجمی برایتان آماده کرده ایم که منوی استارت شما را شخصی سازی میکند و میتوانید با این برنامه گزینه های منوی استارت ویندوز را افزایش و مدیریت کنید. با این برنامه می توانید از شر میانبرهای انبوه در صفحه دسکتاپ راحت شوید و آنها را در منوی ستارت جا دهید, بعد از نصب این برنامه تغییرات چشمگیری در منوی استارت مشاهده خواهید نمود که از نمونه های آن دسته بندی گزینه های منوی استارت در نرم افزار اداری و گرافیکی و کاربردی و … خواهد بود, که بوسیله این قبالیت به سرعت می توانید نرم افزار Handy Start Menu موردعلاقه خود را پیدا کنید. گروه بندی این عناصر می تواند در تسریع بخشیدن به جستجو در سیستم رایانه به شما کمک کند.
یعد از نصب نرم افزار شما فقط نیاز به یک کلیک برای اجرای برنامه موردنظرتان خواهید داشت و نیازی نیست که دنبال میابرهای مختلف یک برنامه در پوشه های مختلف بگردید که این نیز موجب صرفه جویی در زمان خواهد شد. در کل این ابزار می تواند راهی برای خلاصی از اعصاب خوردکنی منوی استارت باشد, هم اکنون می توانید نرم افزار Handy Start Menu را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Handy Start Menu:

– زیباسازی منوی استارت برنامه

– گروه بندی و دسته بندی برنامه های موجود در منوی استارت

– امکان جا دادن سایت های موردعلاقه در منوی استارت

– امکان جستجوی سریع و آسان برنامه مورد نظر

– و …

 

 

This small utility called Handy Start Menu enhances the standard menu and eliminates its inconveniences. The utility makes the menu so convenient that you will no longer have to create piles of shortcuts on the desktop, create complex panels in the Quick Launch bar and spend time browsing through the long list, trying to find an application that you have not placed on the desktop or Quick Launch bar.

 

 

note - دانلود Handy Start Menu 1.91 - نرم افزار بهبود منوی استارت ویندوز فرمت : EXE

chart pie - دانلود Handy Start Menu 1.91 - نرم افزار بهبود منوی استارت ویندوز حجم : 8.30 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود نرم افزار Handy Start Menu | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR