دانلود Wondershare UniConverter 15.5.2.22 Win/Mac/Portable – نرم افزار تبدیل ویدئو

دانلود Wondershare Video Converter Ultimate 9.0.0.4 - نرم افزار تبدیل ویدئو

 

دانلود Wondershare UniConverter

| نرم افزار قدرتمند تبدیل ویدئو |

 

Wondershare UniConverter (Video Converter Ultimate) 15.5.2.22 Win/Mac/Portable نرم افزار جامع مبدل ویدئویی می باشد که نسخه جدید آن از ویندوز 11 نیز پشتیبانی می کند, این نرم افزار ابزار قدرتمندی را در اختیازتان می گذارد تا به تبدیل فیلم های خود به محبوب ترین فرمت ها بپردازید و صدا را نیز استخارج کنید. نرم افزار Wondershare Video Converter Pro قابلیت دانلود فیلم از اینترنت و تبدیل انها را دارد و میتوان براحتی ویدئویی از یوتوب را بوسیله نرم افزار دانلود و به فرمت های آیفون (5) , اپل, آی پد و … تبدیل کرد.
سرعت تبدیل بازی Wondershare Video Converter Pro سریع میباشد و می تواند با سرعت 30x عملیات تبدیل را انجام دهد هم چنین وایرایشات ساده فیلم قبل از نبدیل از جمله افزودن واترمارک و قرار دادن متن و جلوه های ویژه و برش ویدئو قابل دسترسی میباشد. این برنامه قابلیت تبدیل فیلم به HD را دارا میباشد و براحتی می توانید از صفحات وب فیلم موردعلاقه خود را دانلود کرده و به بهترین کیفیت تبدیل نمایید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار WonderShare Video Converter را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Wondershare Video Converter :

– توانایی تبدیل فرمت هی ویدئویی و صوتی به فرمت های رایج

– توانایی تبدیل به فرمت های تلفن های همراه آیفون و آی پد و …

– توانایی دانلود فیلم از اینترنت

– ویرایش فیلم ها از قبلی افکت گذاری , زیرنویس , قرار دادن واتر مارک و متن

– دارای پلیر مخصوص در داخل نرم افزار

– سرعت بالای تبدیل معادل 30x

– شخصی سازی فیلم های تبدیلی

– توانایی ویرایش زیرنویس با فرمت های SRT

– توانایی تبدیل ویدئو به فرمت های کنسول های بازی و تلفن های آندروید

– توانایی استخراج صدا از ویدئو در M4A, WMA, پنل های ال سی, AAC, MP3 و …

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE/DMG
  • حجم : 256/348/83/118 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR