دانلود فیلم آموزش HTML5 Learning HTML 5

دانلود فیلم آموزش HTML5 Learning HTML 5

 

دانلود فیلم آموزش HTML5

InfiniteSkills – Learning HTML 5

 

HTML5 یا زبان نشانه‌گذاری ابرمتنی در کنار سی‌اس‌اس هسته فناوری ساخت صفحه‌های وب هستند. اچ‌تی‌ام‌ال زبان توصیف ساختار صفحه‌های وب است. زبانی‌است برای نشانه‌گذاری ابرمتن که برای تدوین قالب و طراحی صفحه‌های وب به کار می‌برند. دستور عمل‌های این زبان ، برچسب نام دارند که محتوای یک صفحه وب، با آن‌ها، نشانه‌گذاری شده و بدین‌ترتیب، نحوه نمایش آن صفحه برای مرورگرهای وب، توصیف می‌شود.آخرین نسخه آن HTML5 است.این پنجمین تجدید نظر از استاندارد HTML است و تاکنون همچنان در دست توسعه‌است.

اهداف اصلی HTML5 بهبود این زبان به صورتی است که از جدیدترین فن آوری‌های چند رسانه‌ای پشتیبانی کند در حالی که هم به راحتی توسط انسان‌ها قابل خواندن باشد وهم به طور مداوم توسط رایانه‌ها و دستگاه‌ها قابل درک باشد.بدین ترتیب به مرور شاهد فراگیرتر شدن و برتری HTML بر رقیب خود یعنی فلش خواهیم بود.در این راستا تصمیم بر آن شدن که در این پست از سایت یاس دانلود فیلم آموزش HTML5  را آماده دانلود کنیم. هم اکنون می توانید این فیلم آموزشی را به صورت رایگان از ادامه مطلب دریافت کنید.

 

 

 

note - دانلود فیلم آموزش HTML5 Learning HTML 5 فرمت : MP4

chart pie - دانلود فیلم آموزش HTML5 Learning HTML 5 حجم : 1.2 گیگا بایت

دانلود دانلود : دانلود آموزش Learning HTML5 پارت اول | لینک کمکی

دانلود دانلود : دانلود آموزش Learning HTML5 پارت دوم | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR