دانلود JPEG To PDF Converter 8.6.2 نرم افزار تبدیل فایل های تصویری به PDF

دانلود JPEG To PDF Converter نرم افزار تبدیل فایل های تصویری به PDF

 

دانلود JPEG To PDF Converter Pro

نرم افزار تبدیل فایل های تصویری به اسناد پی دی اف

 

Jpeg to PDF Converter Pro 8.6.2 یک ابزار تبدیل کامل اختصاصی می باشد که برای تبدیل فایل های JPG به فایل های پی دی اف طراحی شده است که به کاربران خود اجازه می دهد تا عکس ها, نقشه ها, تصاویر اسکن و فکس خود را به به سند پی دی اف تبدیل نمایند. نرم افزار برای انجام این عملیات از ابزار های قدرتمندی استفاده می کند و تنظیمات زیادی را در فایل صورت میدهد که عبارتند از: تنظیم اندازه صفحه, جهت گیری, حاشیه و طرحی از خروجی پی دی اف و خواص متفاوت آن, تنظیمات امنیتی, نشانه گذاری, پنهان کاری و گزینه مشاهده.

رابط کاربری نرم افزار JPEG to PDF Converter بسیار کاربرپسند طراحی شده است و می تواند براحتی بوسیله هر فردی با هر سطحی استفاده شود. همه عملیات در این نرم افزار براحتی و بدون هیچ دردسری قابل اجرا هستند. هم اکنون می توانید نرم افزار JPEG to PDF Converter را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی JPEG To PDF Converter Pro:

– تبدیل تمام فایل های تصویری به PDF

– قابلیت تنظیم اندازه صفحات و حاشیه بندی آن

– قابلیت اعمال تنظیمات امنیتی و تعریف رمزهبور

– طرح های متفاوت خروجی پی دی اف

– رابط کاربری ساده و کاربرپسند

 

 

 



مهرگان آی‌تی


JPEG To PDF Converter

JPEG To PDF Converter is a perfect convert tool designed to convert JPEG into PDF files, which can helps you convert your photos, drawings, scanned and faxed images into Acrobat PDF documents.

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR