دانلود مستند فورد Megafactories Ford F150 ابرکارخانه ها

دانلود مستند فورد Megafactories Ford F150 ابرکارخانه ها

 

دانلود مستند فورد ابرکارخانه ها Megafactories Ford F150

 

نام مستند : National Geographic Megafactories: Ford F150
مدت زمان: 44 دقیقه
حجم : 350 مگابایت
کیفیت : HDTv
زبان : انگلیسی

 

امروز یکی دیگر از سری مستند های محبوب ابرکارخانه ها با نام مستند فورد Megafactories Ford F150 را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید. مستند فورد در مورد کمپانی بزرگ خودروسازی فورد است که  علاوه بر خودروهای سواری و باری فورد، خودروهای لوکسی با مارک لینکلن هم تولید می‌کند. این کمپانی در تاریخ ۱۶ ژوئن ۱۹۰۳ میلادی توسط هنری فورد تأسیس شده است. فورد سهام اندکی از شرکت ژاپنی مزدا و کمپانی بریتانیایی استون مارتین را نیز در اختیار دارد. همچنین فورد بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۰ مالک شرکت سوئدی ولوو نیز بود.

در مستند فورد نشنال جئوگرافیک به کارخانه ی عظیم این کمپانی در دیربورن، میشیگان از حومه شهر دیترویت می رویم و از نزدیک با مراحل ساخت خودروی فوردF150 آشنا می شویم . هم اکنون می توانید مستند فورد Megafactories Ford F150 را به طور رایگان و مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت کنید.

 

برای دانلود مستند به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

 تصاویری از مستند فورد ابرکارخانه ها Megafactories Ford F150 :

 

Megafactories Ford F150-1

 

 

note - دانلود مستند فورد Megafactories Ford F150 ابرکارخانه ها فرمت : MKV

chart pie - دانلود مستند فورد Megafactories Ford F150 ابرکارخانه ها حجم : 350 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود مستند فورد F150 | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR