دانلود RealPlayer 22.0.4.303 Final – نرم افزار ری ال پلیر

دانلود RealPlayer 18.1.2.175 Final - نرم افزار ری ال پلیر

 

دانلود RealPlayer

| نرم افزار پلیر قدرتمند |

 

RealPlayer (RealTimes) 22.0.4.303 نرم افزار ری ال پلیر نام یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین پلیر ها ، برای اجرای انواع فرمت های ویدئویی و صوتی می باشد که به دلیل امکان پخش ویدئو های آنلاین ، روز به روز به تعداد طرفدارانش افزوده میشود. نرم افزار Real Player را باید یک پلیر چند منظوره دانست زیرا قابلیت هایی که در این نرم افزار گنجانده شده است بیش از یک پلیر معمولی است . به جرات میتوان گفت برنامه Real Player میتواند تمامی فرمت های صوتی و تصویری را اجرا نماید .

RealPlayer جدید ترین نسخه از این پلیر محبوب و قدرتمند است که در آن معایب نسخه های گذشته از بین رفته و این نسخه را به یکی از جامع ترین و حرفه ترین پلیر های تولید شده تبدیل کرده است . یکی از ویژگی های این نسخه از نرم افزار Real Player امکان مشاهده ی ویدئو ها با کیفیتی بی تظیر است که در نوع خود بی نظیر است . شما میتوانید با تکنولوژی جدید به کار رفته در این نسخه از نرم افزار ، فایل های صوتی و تصویری خود را با کیفیتی مثال زدنی مشاهده نمایید و از آن ها بیش از پیش لذت ببرید .

نرم افزار Real Player تنها یک پلیر قدرتمند نیست ! بلکه ابزار قدرتمندی برای رایت لوح های فشرده با پشتیبانی از انواع سی دی ها و دی وی دی ها نیز می باشد . همچنین نرم افزار ری ال پلیر قابلیت استفاده از ایستگاه صوتی ، تصویری و حتی بازی های آنلاین با سرعت بالا را نیز داراست . شما می توانید نرم افزار RealPlayer را کاملا رایگان از یاس دانلود دریافت کرده و از آن لذت ببرید .

 

 

ویژگی های نرم افزار RealPlayer :

– پشتیبانی فرمت های صوتی و تصویری مختلف
– امکان نمایش ویدئو های آنلاین و آفلاین با بالاترین کیفیت
– امکان رایت سی دی و دی وی دی با قابلیت اجرا در انواع پلیرها خانگی
– واسط کاربری جذاب و کاربرپسند در نرم افزار
– قابلیت ضبط صدا
– امکان ذخیره فایل های چند رسانه ای آنلاین
– قابلیت دریافت ویدئو های سایت YouTube
– امکان اجرای بیش از 3200 کانال صوتی
– و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 68 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR