دانلود save2pc Ultimate 5.6.2.1612 + Portable – نرم افزار دانلود ویدئوهای آنلاین

دانلود save2pc Ultimate 5.42 Build 1517 + Portable - نرم افزار دانلود ویدئوهای آنلاین

دانلود save2pc Ultimate

 نرم افزار دانلود ویدئوهای آنلاین

 

save2pc Ultimate 5.6.2.1612 + Portable راه حلی برای یکی از بزرگ ترین مشکلات کاربران دنیای مجازی می باشد ! چرا که ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که به دلیل سرعت پایین و حجم  بالا ، قادر به دیدن آنلاین ویدئوهای سایت های معروفی چون یوتیوب Youtube, Google Video و … نباشید و از طرفی هم نتوانید به سادگی این ویدئو ها را دانلود کنید ! راه حل این مشکل استفاده از نرم افزار save2pc Ultimate می باشد که به وسیله ی آن می توانید به آسانی فایل های ویدئویی آنلاین را دانلود کرده و مشاهده کنید .

برنامه save2pc Ultimate علاوه بر اینکه فایل های ویدئویی را از تمامی سایت های ویدئویی آنلاین دانلود می کند ، قابلیت ذخیره سازی این فایل ها را نیز با انواع فرمت ها دارد . همچنین این برنامه قابلیت تبدیل فرمت ویدئو های دریافت شده به فرمت های رایج و قابل پخش در دستگاه های پخش خانگی را نیز دارد . با دانلود و استفاده از نرم افزار save2pc Ultimate ، از این پس قادر به مشاهده ی تمامی فیلم های آنلاین با انواع فرمت ها خواهید بود . پس پیشنهاد میکنیم آخرین نسخه از نرم افزار دانلود ویدئو آنلاین برای کامپیوتر را از ادامه ی مطلب دریافت کرده و از آن لذت ببرید .

 

 

برخی از ویژگی های نرم افزار save2pc Ultimate :

–   قابلیت تجزیه و دانلود هم زمان از سرورهای مختلف
–   قابلیت تبدیل فایل های ویدئویی دانلود شده به تمامی فرمت های دستگاههای پخش کننده مانند : MOV ، MP4 ، 3GP ، 3G2 ، MP3 ، WAV
–   قابلیت تبدیل فایل ویدئویی دانلود شده به فرمت های قابل پخش در iPod, PSP, PDA, iPhone, Mobile Phone
–   قابلیت ذخیره فایل های ویدئویی دانلود شده به انواع فرمت هایی چون : AVI ، MPEG ، FLV ، WMV
–   قابلیت نمایش فایل ویدئویی قبل از دانلود و تغییر حجم ، اندازه و کیفیت  قبل از دانلود
–   قابلیت دانلود از سایت‌های معتبری مانند : Youtube, GodTube, Google Video, Myspace Video, Megavideo.com, Break.com, DailyMotion.com TeacherTube.com , RedTube, P.ornoTube, YouP.orn, Megarotic, yuvutu
–   و…

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 17 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR