دانلود نرم افزار استخاره با قرآن کریم فارسی

دانلود نرم افزار استخاره با قرآن کریم فارسی

 

دانلود نرم افزار استخاره با قرآن

 

استخاره به معنی طلب خیر نمودن می باشد در بین متشرعین چنین مرسوم است که هرگاه انسان بین انجام دادن کاری که پس از مشورت نمودن با اهل خبره و رعایت همه جوانب مثبت و منفی آن باز به شک و تردید می رسد و نتیجه ی کاملی دست پیدا نمی کند به آن رجوع می کند. استخاره کار که با قرآن مجید انجام می شود و به نوعی می بایست با تفسیر و ترجمه قرآن نیز مسلط باشید.و برای افراد عادی مشکل به نظر می رسد.

امروز از وب سایت یاس دانلود ، برای شما عزیزان نرم افزار استخاره با قرآن کریم که یک برنامه فارسی و ساده برای کامپیوتر می باشد را آماده دانلود ساخته ایم. با استفاده از نرم افزار  استخاره شما می توانید با نیت کردن و تنها چند کلیک، نرم افزار از میان تمام آیات قرآن یک آیه را برای شما انتخاب کرده و تفسیر و نتیجه فارسی استخاره را برایتان نمایش دهد. امید است توانسته باشیم رضایت شما عزیزان را جلب نماییم. شما هم اکنون می توانید نرم افزار استخاره با قرآن کریم فارسی را از سایت یاس دانلود ردیافت نمایید.

 

 

 

note - دانلود نرم افزار استخاره با قرآن کریم فارسی فرمت : EXE

chart pie - دانلود نرم افزار استخاره با قرآن کریم فارسی حجم : 14 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود نرم افزار استخاره با قرآن | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR