دانلود نرم افزار ویرایش فیلم Sony Vegas Movie Studio HD Platinum

دانلود نرم افزار ویرایش فیلم Sony Vegas Movie Studio HD Platinum

 

دانلود نرم افزار ویرایش فیلم

نرم افزار Sony Vegas Movie Studio HD Platinum

 

 

نرم افزار ویرایش فیلم شرکت سونی نرم افزار Sony Vegas Movie Studio HD Platinum را میتوان یکی از بهترین نرم افزار های ادیت فیلم دانست که کار کردن با آن بر خلاف بسیاری دیگر از نرم افزار های نیاز به تخصص خاصی ندارد . ممکن است بارها برای شما پیش آمده باشد که بخواهید فیلم هایی که با هندی کم خود گرفته اید را مونتاژ کنید یا تغییراتی را در آن ها ایجاد کنید . نرم افزار ویرایش فیلم این امکان را برای شما فراهم می آورد که بر روی فیلم هایی که با هندی کم های شرکت سونی میگیرید به سادگی تغییراتی اعمال کنید .

نرم افزار Sony Vegas Movie Studio HD Platinum ، محصولی از شرکت معتبر سونی می باشد که  به کاربران اجازه ویرایش فیلم ها را با کیفیتی فوق العاده می دهد . بسته ی نرم افزار ویرایش فیلم  ضمن ویرایش فیلم ها امکان ویرایش صداها را هم داراست . این مجموعه بیش از 500 افکت و طرح آماده دارد که عمل ویرایش را برای شما بسیار ساده خواهد کرد . در این نسخه دو نرم افزار Sound Forge و DVD Architect هم به همراه نرم افزار ویرایشگر فیلم نصب می شوند که هر کدام از آن ها قابلیت های بی نظیری در ویرایش موزیک ها و ساخت منو برای دی وی دی ها را دارا می باشند . از این رو به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم دانلود نرم افزار ویرایش فیلم شرکت سونی Sony Vegas Movie Studio HD Platinum را که برای کامپیوتر طراحی شده است ، از ادامه ی مطلب دریافت کرده و به وسیله ی آن خود را به یک ویرایش فیلم حرفه ای تبدیل کنید .

 

 

برخی از ویژگی های نرم افزار ویرایش فیلم Sony Vegas Movie Studio HD Platinum :

–   محیط کاربری بسیار جذاب و ساده
–   پشتیانی از اکثر فرمت های صوتی و تصویری موجود
–   ویرایش صدا و تصویر به صورت همزمان
–   امکان فوق العاده ی ویرایش در طول مدت پخش مدیا ها
–   وجود بیش از 500 افکت و طرح آماده در نرم افزار
–   پشتیبانی از صداها با کیفیت های مختلف
–   از بین بردن قرمز چشم در تصاویر و فیلم ها
–   پشتیبانی کامل از فرمت Blu-rey که ساخت شرکت سونی می باشد
–   پشتیبانی از فرمت فایل های فلش swf
–   امکان ساخت اسلایدشو به صورت حرفه ای
–   وجود دو نرم افزار ویرایش صدا و ساخت منو برای دی وی دی ها
–   قابلیت کار برروی 10 ویدئو به صورت همزمان
–   سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
–   و …

 

 

Sony Vegas Movie Studio HD provides an easy way to make your own professional-looking movies. Simply import your video footage or digital photos, edit out the parts you don’t want and enhance the rest with transitions, titles, and more. Sharing your .creation is simple

 

 

راهنمای نصب نرم افزار ویرایش فیلم :

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- اتصال به اینترنت را قطع کنید.
3- از پوشه ی Keygen فایل Keygen.exe را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و از منوی آبشاری موجود گزینه Vegas Movie Studio HD Platinum 11.0 Series را انتخاب کرده و سپس بر روی دکمه Patch کلیک کنید و در پنجره باز شده بعدی نیز بر روی دکمه Ok کلیک نمایید.
4- نرم افزار را اجرا کرده و زمان درخواست سریال، شماره سریال دریافتی از Keygen را وارد کرده و بر روی دکمه Next کلیک کنید و در پنجره باز شده بعدی گزینه Register Later را انتخاب کرده و بر روی دکمه Next کلیک کنید و در پنجره باز شده بعدی نیز Activation / Authentication Code دریافتی از Keygen را وارد کنید.
5- نرم افزار بر روی ویندوز XP تست شده است.

 

 

note - دانلود نرم افزار ویرایش فیلم Sony Vegas Movie Studio HD Platinum فرمت : EXE

chart pie - دانلود نرم افزار ویرایش فیلم Sony Vegas Movie Studio HD Platinum حجم : 153 مگا بایت

دانلود دانلود : نرم افزار Sony Vegas Movie Studio HD | لینک کمکی

chart pie - دانلود نرم افزار ویرایش فیلم Sony Vegas Movie Studio HD Platinum حجم : 159 مگا بایت

دانلود دانلود : نرم افزار Sony Vegas Movie Studio HD Platinum | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR