دانلود DLL Files Fixer 3.3.91.3080 + Portable – نرم افزار رفع خطای dll

دانلود DLL Files Fixer 3.3.90.3079 + Portable - نرم افزار رفع خطای dll

 

دانلود DLL Files Fixer

نرم افزار رفع خطای dll

 

DLL Files Fixer 3.3.91.3080 + Portable + Retail نرم افزاری کاربردی برای رفع خطاهای Dll های ویندوز می باشد. فایل های Dll، فایل هایی هستند که نرم افزار ها و بازی های بسیاری برای اجرا شدن به آن ها احتیاج دارند و در صورت پاک شدن و یا نبودن این فایل ها هنگام اجرا ارور می دهند.برای نصب فایل های دی ال ال که پاک شده اند یا باید تک تک به دنبال آن ها در اینترنت بگردید و سپس در محل فایل های ویندوز کپی کنید. نرم افزار Dll Files Fixer کار را برای شما راحت کند و همه کار ها را خودش انجام دهد .

حتما برای خیلی از شما پیش آمده که پس از نصب یک بازی در هنگام اجرای آن با اروری روبرو میشوید که طی آن فایلی با پسوند Dll از شما خواسته می شود و بازی اجرا نمی شود،آن جاست که نرم افزار Dll Files Fixer به شما کمک می کند و تمام مشکلات Dll شما را بر طرف می کند. بسیاری از مواقع پیش می آید که حذف شدن برخی از دی ال ال ها باعث کاهش سرعت سیستم می شوند اما نرم افزار Dll Files Fixer این امکان را به شما می دهد تا با فراهم آوردن این Dll ها سرعت سیستم افزایش یابد. شما هم اکنون می توانید نرم افزار DLL Files رو برای رفع خطای دی ال ال ویندوز از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی ها نرم افزار Dll Files Fixer :

–    بر طرف کردن همه مشکلات Dll

–    از بین بردن ارورهای Dll

–    تعمیر و  پاکسازی ریجستری شما از ریجستری های ناخواسته

–    بالا بردن سرعت سیستم با پاکسازی آن

–    مرتب کردن ریجستری  برای کاهش زمان راه اندازی

–    جلوگیری کردن از هنگ کامپیوتر و برنامه ها

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR