دانلود آپدیت آفلاین Kaspersky 2014 – آپدیت آفلاین کاسپراسکای 4 مرداد 93

دانلود آپدیت آفلاین Kaspersky 2014

 

دانلود آپدیت آفلاین Kaspersky 2014

تاریخ 3 مرداد 93

 

آپدیت آفلاین Kaspersky رو به دلیل نیاز شما کاربران عزیز در سایت قرار دادیم. Kaspersky یکی از غول های امنیتی جهان می باشد که طرفداران بسیار زیادی در تمامی نقاط جهان دارد.یکی از ایراداتی که این شرکت و تمامی نرم افزار های منتشر شده از طرف این شرکت این است که آپدیت ها و بروزرسانی هایی که می بایست از طرف سرور های این شرکت در اختیار کاربران قرار می گیرد دارای حجم بسیار زیادی است که کاربران مخصوصا در ایران به علت کندی شدید اینترنت با مشکلات زیادی مواجه می شوند.

امروز از وب سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آپدیت آفلاین کاسپراسکای را قرار داده ایم. با استفاده از فایل آپدیت آفلاین کاسپراسکای می توانید نرم افزارهای Internet Security،Antivirus،Pure را براحتی آپدیت نمایید. خاصیت این نوع آپدیت این است که این فایل ها را می توانید برای خود نگه دارید و در سیستم های زیادی مورد استفاده قرار دهید و با اگر ویندوز سیستم شما مشکل پیدا کرد براحتی آن را بروز رسانی نمایید.و پس از آن با چند کیلوبایت دریافت از خود سرور کاسپراسکای کاملا سیستم خود را بروز نگه دارید. شما هم اکنون می توانید آپدیت آفلاین Kaspersky یا کاسپراسکای را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

آموزش آپدیت آفلاین Kaspersky 2014 :

–   ابتدا فایل را از حالت فشرده خارج کنید.

–   به داخل فولدر باز شده بروید و فولدر Kaspersky Offline Update را در مسیر دلخواه خود مانند درایو D کپی کنید.

–   در نرم افزار Internet Security یا Anti-Virus بر روی Settings کلیک کنید. به سربرگ سوم یعنی Update Center بروید. بر روی Update Settings کلیک کنید. در قسمت Update Source بر روی Settings کلیک کنید.

–   بر روی Add کلیک کنید و فولدر Kaspersky Offline Update را از داخل درایو D انتخاب و OK کنید. در لیست اضافه می شود. گزینه Kaspersky lab update servers را از حالت انتخاب خارج کنید و OK را بزنید. دوباره OK را بزنید.

–   به قسمت Update در برنامه بروید و بر روی Run Update کلیک کنید.

–   و در آخر در صورتی که می خواهید مجددا از آپدیت آنلاین استفاده کنید بایددر مرحله 3 ،گزینه Kaspersky lab update servers را با پر کردن تیک کنار آن انتخاب کنید.

 

 

برای آموزش قدم به قدم با عکس اینجا کلیک کنید…

 

 

 

 

chart pie - دانلود آپدیت آفلاین Kaspersky 2014 - آپدیت آفلاین کاسپراسکای 4 مرداد 93 حجم : 838.6 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود آپدیت آفلاین Kaspersky 2014

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR