دانلود FlashFXP 5.2.0 Build 3876 + Portable – نرم افزار ارتباط FTP و FXP

دانلود FlashFXP 5.1.0 Build 3841 - نرم افزار ارتباط FTP و FXP

 

دانلود FlashFXP

| نرم افزار ارتباط FTP و FXP |

 

FlashFXP 5.2.0 Build 3876 یکی از آشنا ترین و پرکاربرد ترین پورت ها برای وبمستر ها و افرادی که دارای وب سایت های اینترنتی هستند ، می باشند.که با استفاده از آن کاربران قادرند فایل های خود را از سیستم های خود بر روی هاست ها و سرور های خود آپلود و یا از آنها دانلود نمایند. امروز از وب سایت یاس دانلود ، به معرفی و آماده ساختن نرم افزار FlashFXP می پردازیم.  نرم افزار FlashFXP ، یک نرم افزار قدرتمند و عالی در زمینه ارتباط با هاست ها و سرور ها از طریق FTP می باشد که به آخرین تکنولوژی در این امر بهره مند است و می تواند ارتباطی ایمن و با حداکثر سرعت را برای شما به ارمغان بیاورد.

نرم افزار FlashFXP ، علاوه بر ارتباط با FTP می تواند ارتباط FXP نیز داشته باشد، FXP به ارتباطی اطلاق می شود که به دو سرور مختلف وصل شده و می توان فایل ها را بین دو سرور رد و بدل کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار FlashFXP برای ارتباط با FTP را از سایت یاس دانلود ، دریافت نموده و از آن لذت ببرید.

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار FlashFXP :

– پشتیبانی از قابلیت ارتباط FXP

– رفع مشکلات ظاهری ورژن قبلی

– استفاده از حداکثر ظرفیت سرعت در دانلود و آپلود

– تامین امنیت کافی در برقراری ارتباط

– قابلیت تنظیم پهنای باند برای کم یا زیاد کردن سرعت

– قابلیت ایجاد پروکسی بر روی ارتباط FTP

– پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز

– کاربری آسان

– و…

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR