دانلود نرم افزار ضرب المثل و حدیث Zarbol Masal & Hadis 3.7 برای کامپیوتر

دانلود نرم افزار ضرب المثل و حدیث Zarbol Masal & Hadis 3.7 برای کامپیوتر

 

دانلود نرم افزار ضرب المثل و حدیث برای کامپیوتر

 

نرم افزار ضرب المثل و حدیث از جمله نرم افزار های فارسی و کاربردی می باشد که دیتابیس قدرتمندی از احادیث و ضرب المثل های زبان ها و ادیان مختلف را در خود جای داده است . میدانید که جمع آوری و به خاطر سپردن کامل احادیث و ضرب و المثل ها در کنار هم زمان زیادی از شما خواهد گرفت اما امروزه نرم افزارهایی ساخته شده اند که تمامی احادیث وضرب المثل ها ی ملل مختلف را در خود گنجانده و آن ها را برای شما ، تنها با پند کلیک ساده به نمایش در می آورند . از زمره ی این نرم افزارها ، می توان به نرم افزار ضرب المثل و حدیث اشاره کرد که به سبب زبان شیرین و جذابی که دارد ، خواننده را ترغیب به خواندن ضرب المثل ها و احادیث می کند .

نرم افزار ضرب المثل و حدیث ، نرم افزاری کم حجم و جالب در زمینه ی ضرب المثل ها و احادیث معتبر می باشد که توسط برخی از دانشجویان دانشگاه امام علی (ع) در یزد وبا همکاری و همفکری استاد گرانقدر ، آقای دستمالچیان ساخته شده است . نرم افزار ضرب المثل و حدیث دارای ۵۰۰۰ ضرب المثل از کشورهای مختلفی مانند ( ایران , چین , لهستان , یونان و …) می باشد که با زبان جذابی که دارد شما را بیش از پیش به خواندن این ضرب و المثل ها و احادیث علاقه مند می کند . از این رو به شما کاربران عزیز یاس دانلود پیشنهاد می کنیم نرم افزار ضرب المثل و حدیث Zarbol Masal & Hadis  برای کامپیوتر را از دست ندهید .

 

 

برخی از ویژگی های نرم افزار ضرب المثل و حدیث :

–   امکان پخش موزیک هنگام نمایش نرم افزار
–   قابلیت تغییر رنگ ، قلم ، گوینده ، نویسنده ، تاریخ و … در نرم افزار
–   امکان تغییر مدت زمان مشاهده ضرب المثل ها و احادیث
–   داشتن قابلیت مبدل تاریخ برای تبدیل تاریخ ها به یکدیگر
–   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
–   عدم نیاز به سخت افزار قوی برای اجرای برنامه
–   و …

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR