دانلود Bitdefender Total Security 22.0.21.297 x86/x64 – بسته امنیتی بیت دیفندر

دانلود Bitdefender Total Security 2018 - بسته امنیتی بیت دیفندر

 

دانلود Bitdefender Total Security

بسته امنیتی بیت دیفندر

 

Bitdefender Total Security 22.0.21.297 x86/x64 ، یک بسته ی امنیتی بسیار قوی و کارا می باشد که می تواند امنیت سیستم شما را به نحو احسن تامین کند.این نسخه که نسخه توتال سکیوریتی می باشد کامل ترین نسخه نرم افزار های امنیتی از شرکت Bitdefender می باشد. حفاظت سیستم در برابر ویروس ها ، بد افزار ها ، مالور ها ، کرم ها ، ابزار های هک و تهدیدات اینترنتی از جمله امکانات اصلی  نرم افزار Bitdefender Total Security بوده و همچنین کنترل فرزندان ، فایروال ، پاک سازی رجیستری ، دفراگ کردن دیسک از جمله امکانات اضافی این مجموعه برای ایجاد امنیت بیشتر در سیستم شما می باشد.

فایروال Bitdefender Total Security همچنین می تواند شما را در شبکه های مجازی که امروزه استفاده از آنها به صورت چشمگیری افزایش یافته است ، از جمله wifi ایمن نگاه دارد و از دست برد خوردن به اطلاعات و حریم خصوصی شما جلوگیری شود. دارای امکانات و تمهیدات بسیار مناسبی در زمینه وب نیز می باشد که شما را در برابر کی لاگر ها ، دزدی پسورد ها و … محافظت نماید تا براحتی بتوانید پرداخت های اینترنتی خود را با خیال راحت انجام دهید.هم اکنون بسته امنیتی بیت دیفندر Bitdefender Total Security را می توانید از سایت یاس دانلود ، دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Bitdefender Total Security :

– ضد ویروس و ضد بد افزار قدرتمند

– ایجاد محیط امن کار در شبکه

– کنترل والدین از فرزندان

– جلوگیری از انتفال ویروس از طریق USB

– حافظت و پاکسازی رجیستری

– بهینه سازی سیستم

– جلوگیری از سرقت لپ تاپ

– محافظت امیل در برابر هرزنامه ها (اسپم ها)

– ایجاد امنیت در وبگردی

– پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز

– پشتیبانی از سیستم های مختلف 32 و 64 بیتی

– کنترل پنل آنلاین

– و…

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 487 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR