دانلود Recover My Files 5.2.1.1964 – نرم افزار ریکاوری مای فایل

دانلود Recover My Files نرم افزار ریکاوری مای فایل

 

دانلود Recover My Files 

نرم افزار ریکاوری مای فایل

 

Recover My Files 5.2.1.1964 را بسیاری از ما میشناسیم ، چرا که ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که با مشکل پاک شدن ناگهانی اطلاعات و فایل های مورد نیازتان از روی کامپیوتر ، هارد دیسک و حافظه های جانبی مواجه شده باشید ! اما سوال اینجاست ، آیا راهی برای بازگرداندن این اطلاعات وجود دارد؟! به لطف برنامه نویسنان جواب سوال مثبت است ، و ما به شما نرم افزار Recover My Files را معرفی می کنیم تا به وسیله ی آن بتوانید به آسانی فایل های از دست رفته ی خود را بازگردانید .

Recover My Files نرم افزاری قدرتمند برای ریکاوری فایل ها می باشد که سرعت بالای آن در ریکاوری اطلاعات ، آن را نسبت به نرم افزار های رقیب ، در جایگاه بهتری قرار داده  است و بازار رقابت را برای آن ها کساد کرده است ! نرم افزار ریکاوری مای فایل می تواند بیش از 50 نوع مختلف از فایل ها را بازیابی کند و این امکان را به شما می دهد که فرمت اطلاعاتی را که می خواهید تعیین کنید و از این طریق تنها فرمتی از اطلاعات که شما تعیین کردید بازگردانده می شوند . این نرم افزار می تواند به صورتی کاملاً خود کار و طی گذراندن 4 مرحله عملیات بازیابی را برای هر کدام از سیستم های FAT 12, FAT 16, FAT 32 و NTFS انجام دهد . و این یعنی پشتیبانی از تمامی پسوند ها . از این رو به شما کاربران عزیز یاس دانلود پیشنهاد می کنیم برنامه Recover My Files نرم افزار ریکاوری مای فایل از کامپیوتر را از ادامه ی مطلب دریافت کنید و بوسیله ی آن فایل های از دست رفته ی خود را به سرعت بازگردانید .

 

 

برخی از ویژگی های نرم افزار Recover My Files :

–   بازیابی فایل های فرمت شده و پاک شده
–   سرعت بالا در اسکن حافظه ها ی داخلی و یا جانبی
–   پشتیبانی از تمامی سیستم فایل های رایج
–   سازگاری با انواع حافظه های موجود
–   واسط کاربری جذاب و کاربر پسند
–   عدم نیاز به هیچ گونه تکنیک خاصی در بازیابی ها
–   سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7 و 8
–   بازیابی اطلاعات بسیار قدیمی سیستم
–   و …

 

 

سیستم مورد نیاز:

Recover My Files is compatible with Windows 2003/XP/Vista/Windows 7/Windows 8 and works with FAT 12, FAT 16, FAT 32, NTFS, NTFS5, HFS and HFS+ (MAC) file-systems.

 

 

 

راهنمای نصب:

–    نرم افزار را نصب کنید.

–    سپس توسط فایل Patch موجود در فایل دانلودی، نرم افزار رو کرک نمایید.

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 33 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR