دانلود بازی Crow 2013 برای کامپیوتر

دانلود بازی Crow 2013 برای کامپیوتر

 

 دانلود بازی Crow 2013 برای کامپیوتر

 

بازی Crow 2013 یکی از جدیدترین بازیهای ماجرایی با حجم نسبتا کم است که توسط کمپانی Sunside Inc در سال 2013 برای کامپیوتر روانه بازار شده است . بازی Crow 2013 با نوآوری و خلاقیت فراوان ابتدا برای سیستم عامل IOS و چندی پیش برای کامپیوتر عرضه شد . در بازی Crow 2013 بازی باز نقش کلاغی را بر عهده خواهد داشت که باید بر فراز آسمان به ماجراجویی و گشت و گذار بپردازد ومراحل و ماموریتها را یکی پس از دیگری طی نماید .

از ویژگی های منحصر به فرد بازی Crow 2013 میتوان به گرافیک خوب و عالی سه بعدی و حجم نسبتا کم آن نسبت به محیط گسترده بازی اشاره کرد . از دیگر نکات مثبت بازی Crow 2013 میتوان به خط داستانی جالب و موسیقی متناسب با حال و هوای بازی اشاره کرد . اگر از علاقمندان به بازیهای ماجرایی و متفاوت هستید فرصت دانلود بازی Crow 2013 را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .

 

 

تصاویری از محیط بازی Crow 2013 :

3

 

mzl.ggwpugjp.800x500-75

 

 

Crow-screenshot05

 

mzl.afexqqiu.800x500-75

 

 

Crow is the critically acclaimed, story-driven action-adventure developed by Sunside. Combining unique exploration, combat, and game mechanics, Crow takes the player on an exciting journey to faraway lands where an ancient battle is unfolding. Your choices will forever alter the course of this world. Will you Curse your foes or Spare them and risk the consequences?

 

 

 راهنمای نصب بازی:

–     قبل نصب بازی حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    سپس بر روی Setup.bat کلیک کرده و منتظر بمانید تا بازی نصب شود و از بازی لذت ببرید.

 

 

 

note - دانلود بازی Crow 2013 برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Crow 2013 برای کامپیوتر حجم : 312 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Crow 2013 | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR