دانلود RamCleaner v7.1 – نرم افزار افزایش سرعت کامپیوتر

دانلود RamCleaner  - نرم افزار افزایش سرعت کامپیوتر

 

دانلود RamCleaner v7.1 – نرم افزار افزایش سرعت کامپیوتر

 

RamCleaner سرعت رایانه ی شما را چندین برابر خواهد کرد ! اگر شما هم از کاهش سرعت ویندوز خود رنج میبرید . و یا ویندوز شما دیگر ممکن سرعت سابق را نداشته و بازدهی آن پایین آمده است ، و یا برنامه هایتان به کندی اجرا می شود . ما راه حل این مشکل را با نرم افزار RamCleaner  به شما آموزش خواهیم داد . ابتدا باید بدانید که وقتی برنامه ای را نصب و یا آن را پاک می کنید ، فایل هایی از برنامه و یا بازی نصب شده ، درون رم سیستم شما باقی خواهد ماند که باعث کاهش سرعت ویندوز خواهند شد . برای افزایش سرعت کامپیوتر ما به شما نرم افزار RamCleaner را معرفی می کنیم .

نرم افزار RamCleaner فضای حافظه را بهینه می سازد و با مدیریت بر تمام پروسه های اجرا شده در حافظه ، سرعت سیستم را افزایش می دهد و از هنگ کردن های پی در پی سیستم جلوگیری می کند . نرم افزار RamCleaner علاوه بر Cpu ، Ram کامپیوتر و کارکرد آن را نیز کنترل می کند و همچنین برای هر برنامه ی مد نظر ، مقدار معینی از حافظه برای اجرا تعیین می کند . از این رو به شما کاربران همیشگی یاس دانلود پیشنهاد می کنیم ، برای بالا بردن سرعت پردازش ویندوز دستگاه خود ، دانلود نرم افزار RamCleaner برای افزایش سرعت کامپیوتر را از ادامه ی مطلب دریافت کنید و به وسیله ی آن حافظه ی کامپیوتر خود را بهینه سازی کنید و از کارکردن با رایانه ی خود بیشتر لذت ببرید .

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار RamCleaner :

–   افزایش سرعت کامپیوتر
–   کاهش مشکلاتی نظیر Crash شدن برنامه ها
–   افزایش کارآیی Ram با خارج نمودن برنامه های اضافی از سرویس
–   توانایی بازیابی حافظه به حالت اولیه در صورت بروز مشکلات و هنگ کردن سیستم
–   قابلیت بهینه ساختن حافظه
–   کاهش هنگ کردن ویندوز و برنامه های کاربردی روی آن
–   عملکرد بهتر حافظه با کنترل برنامه های اجرا شده در آن
–   نمایش جزئیات هر فایل در حافظه
–   قابلیت بهینه سازی حافظه
–   پاکسازی اتوماتیک حافظه در فاصله زمانی انتخاب شده
–   قابلیت مدیریت فرآیندها
–   و …

 

 

RamCleaner is a great program which makes it easier than ever before to free up unused RAM, prevent crashes and increase performance.
RamCleaner can recover the leaked memory to make your system work as fast as it was at the beginning. RamCleaner will help you get the most out of your computer without being a Windows expert.
RamCleaner gives you peace of mind and will keep your computer running more efficiently, faster, and longer.

 

 

راهنمای نصب نرم افزار RamCleaner :

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- محتویات پوشه Cracked exe را در محل نصب نرم افزار کپی و جایگزین کنید.

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 2 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود نرم افزار RamCleaner | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR