دانلود بازی کم حجم Voronis برای کامپیوتر

 دانلود بازی کم حجم Voronis برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم Voronis برای کامپیوتر

 

بازی Voronis یک بازی کم حجم ، فکری و سرگرم کننده جدید است که در سال 2013 برای کامپیوتر های خانگی عرضه شده است . بازی Voronis در دسته بازی های اعتیاد آور و معتادکننده ای قرار می گیرد که با جور کردن رنگها سر و کار دارد و در آن باید سعی کنید سه رنگ یکسان را در کنار هم قرار دهید تا با از بین رفتن آنها بتوانید امتیاز بگیرید . از ویژگی های بازی Voronis می توان به گرافیک خوب و طراحی خوب محیط و رنگارنگ بودن بازی اشاره کرد که می تواند بازی Voronis را به یکی از بازی های مناسب برای همه سنین تبدیل کند .

در بازی Voronis باید سعی کنید با پیشروی در مراحل مختلف و بدست آوردن توانایی مخصوص مراحل و رئیس های بازی را یکی پس از دیگر پشت سر بگذارید و بازی را با آخر برسانید . اگر از علاقمندان به بازی های کم حجم و اعتیاد اور هستید فرصت دانلود بازی کم حجم Voronis برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Voronis :

 

696869_20130107_640screen002

 

download

 

hqdefault

 

 

 

An excellent puzzle game. Voronis is the newest innovation in the Match 3 game genre. Break shiny cells, create combos, collapse entire clusters, upgrade your special abilities and defeat several bosses. Advance through the Adventure game mode to unlock two additional game modes. Colorful, engaging, and challenging – Voronis is not one to miss!

 

 

 

note - دانلود بازی کم حجم Voronis برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کم حجم Voronis برای کامپیوتر حجم : 52 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Voronis | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR