دانلود بازی کم حجم Toy Defense 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Toy Defense 2 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم Toy Defense 2 برای کامپیوتر

 

بازی Toy Defense 2 یک بازی کم حجم و استراتژیک جدید در سبک Tower Defense است که به تازگی برای کامپیوتر روانه بازار شده است . در بازی Toy Defense 2 که در جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد باید سعی کنید با تدابیر جنگی مختلف و ساختن برج های مختلف بر سر راه دشمن , جلوی آنها را از نفوذ در خاک خود بگیرید . با پیشروی در بازی Toy Defense 2 میتوانید برجهای محکم تر و قوی تری را آزاد کنید و بر سر راه دشمن قرار دهید که جلوی حملات سهمگین آنها را بگیرید . می توانید با تقویت قوای ارتش و تجهیزات آنها در مراحل جلوتر , مقاومت بیشتری از خود در مقابل آنها به خرج دهید و بازی را آسانتر نمایید .

بازی Toy Defense 2 در 3 دنیای مختلف اتفاق می افتد و درجه سختی به دو قسمت عدی و سخت تقسیم میشود که نسبت به توانایی خود میتوانید یکی از آنها را انتخاب نمایید . شما هم اگر علاقه مند بازی های کم حجم و استراتژیک هستید فرصت دانلود بازی کم حجم Toy Defense 2 برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

 

تصاویری از محیط بازی کم حجم Toy Defense 2 :

 

Toy-Defense-2-2

 

Toy-Defense-2-3

 

Toy-Defense-2-4

 

Toy-Defense-2-5

 

 

Feel the spirit of World War II in the new action strategy game, Toy Defense 2! Take part in various missions in a range of theatres of war from picturesque Normandy beaches and forests to the North African deserts. Epic battles are waiting for you! Recruit troops, upgrade and manage units to create your own powerful army! Defend your base, fight off the invading enemies and develop your own winning strategy!

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Toy Defense 2 :

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
CPU: 1.0 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 122 MB

 

note - دانلود بازی کم حجم Toy Defense 2 برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کم حجم Toy Defense 2 برای کامپیوتر حجم : 96 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Toy Defense 2

دانلود دانلود بازی Toy Defense 4 برای کامپیوتر

دانلود دانلود بازی Toy Defense 3 برای کامپیوتر

دانلود دانلود بازی Toy Defense 4 برای اندروید

دانلود دانلود بازی Toy Defense 3 برای اندروید

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR