دانلود Nvidia PhysX 9.21.0713 – نرم افزار اجرای بهتر بازی ها

دانلود Nvidia PhysX 9.15.0428 - نرم افزار اجرای بهتر بازی ها

 

دانلود Nvidia PhysX

 

Nvidia PhysX 9.21.0713 در عصر حاضر و با پیشرفت تکنولوژی صنعت بازی های رایانه ای نیز تغییرات عمده ای را در خود می بیند . که این تغییرات موجب افزایش روز افزون کاربران بازی های رایانه ای شده است . حال به دلیل نوع ساخت برخی از بازی ها ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که در اجرای اینگونه از بازی های کامپیوتری به خطایی مانند physxloader.dll یا ( physxloader.dll is missing ) مواجه شوید ، که نشان می دهد بازی برای اجرای صحیح ، به نرم افزار های جانبی مانند نرم افزار اجرای بهتر بازی رایانه ای با نام Nvidia PhysX نیاز دارد .

نرم افزار Nvidia PhysX توسط شرکت معتبر nVIDIA ساخته و عرضه شده است که به عنوان مکملی برای  اجرای بهینه ی بازی های رایانه ای محسوب می شود . نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا بازی های مورد نظر خود را با کیفیتی بالاتر و سرعتی بهتر اجرا کنید . همچنین این نرم افزار باعث می شود تا برخی از خطاهایی که قبل از اجرای بازی ها و یا در طول بازی رخ می دهد ، به طور کامل از بین رود . در آخر باید اضافه کنیم که این نرم افزار با تمامی نسخه های ویندوز 32 بیتی و 64 بیتی سازگاری کامل دارد . به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای از بین بردن اخطارهای ناخواسته و احتمالی در اجرای بازی های رایانه ای ، حتما نرم افزار اجرای بهتر بازی ها Nvidia PhysX را از ادامه ی مطلب دریافت نمایید .

 

 

 

سیستم و کارت گرافیک پشتیبانی شده:

– Supports NVIDIA PhysX acceleration on all GeForce 8 series GPU, 9, 100, 200, 300, 400, 500, 600 and 700 with a minimum of 256MB of graphics memory.
– Supported operating systems: Windows XP, Windows 7 64-bit, Windows Vista, Windows XP 64-bit, Windows Vista 64-bit, Windows 7, Windows 8.1

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 28 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR