دانلود بازی Spin Tires برای کامپیوتر

دانلود بازی Spin Tires Level UP برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Spin Tires برای کامپیوتر

 

بازی Spin Tires یک بازی جدید در سبک رانندگی ماشین های سنگین توسط کمپانی Oovee team طراحی و روانه بازار شد . در بازی Spin Tires باربری با کامیون های سنگین و غول پیکر به خوبی شبیه سازی شده و باید سعی کنید ماموریتهای مختلفی که به شما محول می شود در کوتاهترین زمان ممکن به پایان برسانید و وارد مرحله های بعد شوید . اب و هوا یکی از ارکان اصلی بازی Spin Tires است که روی شیوه رانندگی شما تاثیر خواهد گذاشت و در هوای بارانی باید احتیاط لازم را با توجه به اینکه ماشین سنگین است و احتمال سر خردن و چپ کردن آن وجود دارد به خرج دهید.

از دیگر ویژگیهای بازی Spin Tires میتوان به طراحی خوب کنترل ماشینها و همچنین محیط جاده های مختلف اشاره کرد که جذابیت بازی را دو چندان کرده است . اگر از علاقمندان به بازیهای شبیه سازی هستید فرصت دانلود بازی Spin Tires برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

تصاویری از محیط بازی SpinTires Level UP :

 

SpinTires 2012-06-01 22-05-58-96

 

11

 

kXKh7

 

spin_tires_intel_level_up_201_14

 

 

 

note - دانلود بازی Spin Tires برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Spin Tires برای کامپیوتر حجم : 718 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی SpinTires | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR