دانلود نرم افزار Games for Windows LIVE 3.5.50.0

دانلود نرم افزار Games for Windows LIVE 3.5.50.0

 

دانلود نرم افزار Games for Windows LIVE 3.5.50.0

 

Games for Windows LIVE یکی از نرم افزارهای که مربوط به بازی کردن به صورت آنلاین و گروهی می باشد ، نرم افزار Games for Windows LIVE می باشد . که کاربر را به شبکه ی LIVE  مایکروسافت متصل می کتد.  شبکه ی بازی تحت آنلاین ماکروسافت از سال 2007 فعالیت خود را آغاز کرده است  ،  که  هر روز به استفاده کننده گان و بازیکنان، این شبکه افزوده می شود .

اگر از آن دسته افرادی هستید که می خواهید با دوستانتن آنلاین و به صورت Multiplayer  بازی کنید ، Games for Windows LIVE نیاز شما را رفع میکند ، از قابلیت های نرم افزار LIVE می توان به محیط کاربر پسند ، چت صوتی با دوستان و … اشاره کرد . هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Games for Windows LIVE را از سایت یاس دانلود ، دریافت نمایید . امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان واقع شود .

 

ویژگی ها نرم افزار Games for Windows LIVE :

– محیط کاربر پسند

– کسب  Achievement

– سازگار با سیستم عامل ها ، از جمله ویندوز 7

– چت صوتی با دوستان

– بازی کردن با دوستان خود به صورت آنلاین

– و …

 

برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی تصویر کلیک نمایید )

Screenshot-Games-for-Windows_YasDL.com

 

 

This package installs the Games for Windows – LIVE Redistributable, enabling the In-Game Games for Windows – LIVE experience. It also installs Games for Windows – LIVE, Live Client for Windows, enabling the Games for Windows – LIVE Out of Game experience.

 

 

note - دانلود نرم افزار Games for Windows LIVE 3.5.50.0 راهنما :

بعد از نصب ، برای استفاده باید برای خود اکانت ایجاد کنید . برای ایجاد اکانت در پنجره ی برنامه روی گزینه ی Create New Account  کلیک نمایید ، سپس در مرورگر بازشده ، ایمیل خود را وارد نمایید و بر روی گزینه ی Next کلیک نمایید . در این صفحه ، مشخصات خود را وارد نمایید . سپس روی گزینه  ی Agree کلیک نمایید . ایمیل فعالسازی خود را تایید نمایید .

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 72 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR