دانلود بازی Lumber Island برای کامپیوتر

دانلود بازی Lumber Island برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Lumber Island برای کامپیوتر

 

بازی Lumber Island یک بازی کم حجم ، فکری و ترسناک جدید 2013 است که چندی پیش توسط کمپانی Dean Forge طراحی و برای کامپیوتر روانه بازار شده است . در بازی Lumber Island داستان فردی روایت می شود که بیهوش روی یک قایق ساکن افتاده و زمانی که چشمش را باز می کند خود را درون یک جزیره عجیب و غریب و سوت کور میابد که جزیره لامبر نام دارد . جزیره لامبر محیطی است که از درختهای بلند و جنگلی پهناور تشمیل شده که به خوبی توسط تیم گرافیکی بازی طراحی شده است .

این جزیره پر است از مکانهای مخفی و مخوف که راه نجات شما از این جزیره در آنها پنهان است و باید با یافتن سرنخهای مختلف خود را از این جزیره نجات دهید و به محل زندگی خود بازگردید . از ویژگیهای  بازی Lumber Island میتوان به طراحی خوب محیط و اتمسفر خوب جزیره اشاره کرد که حس ترس را به خوبی به بازیباز القا میکند . اگر از علاقمندان به بازی ترسناک و فکری هستید فرصت دانلود بازی Lumber Island را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

تصاویری از محیط بازی Lumber Island :

5

 

 

7

 

7

 

3

 

A bit of history: Back in 1970s, this island was known as the “Lumber Island”. It abounded in rare wood species of the highest quality, which were sought for by the craftsmen from all over the world — many of them took trips to the island in person, to pick the best material. The island thrived on private manufactures and tourism

توضیحات نصب :

–     پس از استخراج بازی با فایل Bin مواجه میشوید که با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و با فایل Setup بازی را نصب نمایید .

note - دانلود بازی Lumber Island برای کامپیوتر فرمت : Bin

chart pie - دانلود بازی Lumber Island برای کامپیوتر حجم : 272 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Lumber Island | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR