دانلود بازی Survivor Squad برای کامپیوتر

دانلود بازی Survivor Squad برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Survivor Squad برای کامپیوتر

 

بازی Survivor Squad یک بازی استراتژیک و اکشن جدید است که توسط کمپانی FF56 طراحی و توسط کمپانی Endless Loop Studios برای کامپیوتر روانه بازار شده است . در بازی Survivor Squad شما کنترل یک گروه چهار نفره را به عهده دارید که در یک دنیای عجیب و غریب گیر افتاده اند و باید سعی کنید با هوش و دریات و پیدا کردن مسیر مناسب آنها را از این مخمصه خارج نمایید . در بازی Survivor Squad باید با پیدا کردن سرنخهای مختلف و جستجو و کاوش در در گوشه کنارهای محیط راه خود را پیدا نمایید و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید .

 

در بازی Survivor Squad قدرت تصمیم گیری سریع و سرعت عمل شما به چالش کشیده خواهد شد و باید همزمان حواستان را به همه اعضای گروه جمع کنید چون با جا ماندن آنها احتمال کشته شدن آنها زیاد خواهد شد . از ویژگیهای بازی Survivor Squad میتوان به وجود سلاحهای متنوع برای از بین بردن دشمن و طراحی خوب مراحل و محیط بازی اشاره کرد . اگر از علاقمندان به بازیهای اکشن و استراتژیک هستید فرصت دانلود بازی Survivor Squad برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Survivor Squad :

 

SurvivorSquad_SS7

 

Featured11

 

squad

 

survivor

 

 

Survivor Squad is a Strategy Action game where you control a Squad of up to four survivors and guide them through a highly randomized world looking for supplies to aid you on your journey . Scavenge for supplies in every corner of every building, craft your gear, pick your skills and loadout while keeping your Squad alive by covering every corner and moving as a group.

 

note - دانلود بازی Survivor Squad برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Survivor Squad برای کامپیوتر حجم : 129 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Survivor Squad | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR