دانلود بازی Weather Lord Hidden Realm برای کامپیوتر

دانلود بازی Weather Lord Hidden Realm برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Weather Lord Hidden Realm برای کامپیوتر

 

بازی Weather Lord Hidden Realm یک بازی کم حجم استراتژیک جدید است که به تازگی توسط کمپانی Big Fish Games برای کامپیوترعرضه شده است . در بازی بازی Weather Lord همانطور که از نام آن پیداست باید با استفاده از کنترل آب و هوا به آبادانی روستاها و سر و سامان بخشیدن به اوضاع بهم ریخته روستا بپردازید . در بازی Weather Lord Hidden Realm میتوانید با استفاده از المانهایی که در دست خود دارید و با استفاده از قدرت سحر و جادو که میتوانید در بسیاری از مواقع به کمک شما بیاید اهداف خود را پیش ببرید و هیچ چیز جلودار شما نخواهد بود .

 

از ویژگی های بازی Weather Lord Hidden Realm میتوان به گیم پلی روان و حجم کم بازی نسبت به گرافیک خوب آن اشاره کرد . اگر از علاقمندان به بازی استراتژیک و کم حجم هستید فرصت دانلود بازی Weather Lord Hidden Realm برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

 

تصاویری از محیط بازی Weather Lord Hidden Realm :

 

screen3

 

8f2f9c93112618bcaebb4915f5c8976d

 

682643_20120906_640screen0045

 

 

 

Command the powerful forces of nature to free an island of an evil scourge in Weather Lord: Hidden Realm! As you make your way across a once lost land, you’ll restore its villages, free its people and battle ogres, golems and Yeti scum. With the elements in your hands, a sword at your side and a little magic in your pocket, no one will be able to stop you on your march to victory in this thrilling Time Management game!

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Weather Lord Hidden Realm :

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
CPU: 1.4 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 328 MB

 

 

note - دانلود بازی Weather Lord Hidden Realm برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Weather Lord Hidden Realm برای کامپیوتر حجم : 315 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Weather Lord Hidden Realm| لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR