دانلود بازی Victory The Age of Racing – بازی ماشین سواری مسابقه ای

دانلود بازی Victory The Age of Racing - بازی ماشین سواری مسابقه ای

 

دانلود بازی Victory The Age of Racing – بازی ماشین سواری مسابقه ای

 

بازی Victory The Age of Racing یک بازی جدید ماشین سواری مسابقه ای است که به تازگی برای کامپیوتر روانه بازار شده است . در بازی Victory The Age of Racing با توجه به حجم نسبتا کم گرافیک و فیزیک خوبی را در بازی شاهد هستیم که میتواند فاکتورهای قابل توجهی برای علاقمندانه به بازیهای ماشن سواری باشد . در بازی Victory The Age of Racing باید با تکیه بر قدرت رانندگی خود در پیستهای مختلف مسابقه به رقابت با رقبای مختلف بپردازید و با شکست دادن آنها به جوازی مختلف دست پیدا کنید و مراحل بازی را پیش ببرید .

از دیگر نکات برجسته بازی Victory The Age of Racing که میتوان به آن اشاره نمود کنترل کاملا طبیعی و قابل توجه ماشین هاست که جذابیت بازی را دو چندان کرده است . اگر از علاقمندان به بازی های مسابقه ای و ماشین سواری هستید فرصت دانلود بازی Victory The Age of Racing – بازی ماشین سواری مسابقه ای برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Victory: The Age of Racing :

 

screen_01

 

screen_02

 

screen_03

 

 

Race in a world inspired by the open wheels racing scene, as you take your customized car around hairpin turns, swerve past your opponents, and accelerate towards the finish line. In Victory: The Age of Racing you can create your car from scratch, choosing different car blocks, accessories, decals, template and more. Level up and top-up your car performance by assigning performance points to the different attributes and changing your car setup! Play Victory: The Age of Racing today!

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Victory The Age of Racing :

RAM: 512MB
Processor: Pentium 4 – 2.0 Ghz or better
Minimum Video Card: NVIDIA® GeForce®6600 series or higher, or ATI Radeon™ X1600 or higher
Internet Connection: Required
Operating System: Windows 8, Windows 7, Vista and XP

 

 

توجه:

–   این بازی فقط به صورت آنلاین قابل بازی هستش

 

note - دانلود بازی Victory The Age of Racing - بازی ماشین سواری مسابقه ای فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Victory The Age of Racing - بازی ماشین سواری مسابقه ای حجم : 390 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Victory The Age of Racing | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR