دانلود بازی Uncopy برای کامپیوتر

دانلود بازی Uncopy برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Uncopy برای کامپیوتر

 

بازی Uncopy یک بازی کم حجم فکری، معمایی و پازل جدید است که چندی پیش برای کامپیوتر روانه بازار شده و از نوآوری و خلاقیت فروانی در طراحی بهره برده است . در بازی Uncopy هدف نابود ساری همه بلوکهای متحرک روی صفحه بازی است که باید آنها را یکی پس از دیگری نابود نمایید . باید بلوکهایی را که همانند هم هستید کنار یکدیگر قرار دهید تا منفجر شوند . اما مشکل اینجاست که این بلوکها فقط در دو مسیر قابل حرکت هستید و باید برای جا به جایی آنها و قرار دادن در محل مناسب از مغز خود کمک بگیرید .

بازی Uncopy دارای مراحل متنوع به همراه بلوکهای مختلف است که برای قرار دادن آنها کنار هم در مراحل جلوتر باید وقت بیشتری را صرف کنید . از ویژگیهای بازی Uncopy می توان به داشتن بیش از 60 مرحله متنوع , گرافیک و طراحی زیبا و معماهای درگیرکننده آن اشاره کرد . اگر از علاقمندان به بازیهای کم حجم و فکری هستید فرصت دانلود بازی Uncopy برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

 

تصاویری از محیط بازی Uncopy :

 

Uncopy.v1.1.1-OUTLAWS-

 

1617-NewGraphics_Geometric

 

Uncopy.v1.1.1-OUTLAWS-20130523-214444

 

url

 

 

 

Uncopy is a puzzle game where your aim is to destroy all movable blocks that fly on the game field. How? Just place blocks of the same type together, and they will perish! Sounds easy, but you can move blocks only in two directions, and your brain is your only weapon. Find the best sequence of moves which will make the game field clean, and don’t forget about gravity

 

 

note - دانلود بازی Uncopy برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Uncopy برای کامپیوتر حجم : 120 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Uncopy | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR