دانلود Nitro Pro 14.23.1.0 Enterprise / Retail x86/x64 + Portable – نرم افزار ساخت و ویرایش PDF

دانلود Nitro Pro Enterprise 10.5.5.29 x86/x64 - نرم افزار ساخت و ویرایش PDF

 

دانلود Nitro Pro 

نرم افزار ساخت و ویرایش PDF

 

Nitro Pro Enterprise / Retail 14.23.1.0 x86/x64 + Portable غالبا فایل های متنی غیر پی دی اف در دستگاه های مختلف تغییرات قابل توجهی پیدا می کنند که در متن ها یا پروژه های مهم مشکل ساز هستند ! راه حل این مشکل پیچیده نیست ، چرا که به آسانی می توان با انواع نرم افزار تبدیل فایل متنی به PDF این مشکل را حل کنید ، اما برخی از این نرم افزار ها در تبدیل فایل متنی فارسی به خوبی عمل نمی کنند و باعث جابه جا شدن ترتیب متن می شوند . نرم افزار Nitro Pro یک ابزار مفید برای ساخت و ویرایش PDF و همچنین تبدیل فایلهای متنی به PDF برای کامپیوتر می باشد که قابلیت تبدیل صحیح فایل متنی فارسی را نیز دارد .

برنامه Nitro Pro Enterprise که محصولی از کمپانی مطرح ARTS-PDF می باشد ، قابلیت های مختلفی دارد که از جمله ی آن میتوان به تبدیل انواع فایل ها با فرمت های Word, Excel, PowerPoint, Photoshop, HTML, rich text, BMP, TIFF, GIF, JPEG, JPEG2000, PNG و با عمل Drap&Drop به اسناد PDF اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر است .

نرم افزار برای کامپیوتر طراحی شده و به شما امکان پسورد گذاری بروی فایل های تولید شده را می دهد تا به این ترتیب بتوانید از فایل های محرمانه ی خود محافظت کنید . از قابلیت های دیگر نرم افزار Nitro Pdf می توان به Watermarking آن اشاره کرد که باعث حفظ حق کپی رایت در فایل های پی دی اف می شود . نرم افزار علاوه بر ویژگی های که به آن اشاره کردیم ، قابلیت های بیشمار دیگری نیز دارد که مارا بر آن داشته تا آن را به شما کاربران همیشگی یاس دانلود پیشنهاد کنیم . می توانید نرم افزار Nitro PDF Professional برای ساخت و ویرایش PDF را از ادامه ی مطلب دریافت کنید و به سادگی فایل های خود را به اسناد PDF تبدیل کنید .

 

 

 

برخی ویژگی های نرم افزار Nitro Professional :

–   ایجاد و ساخت فایل های PDF از بیش از 300 نوع فایل فرمت دیگر
–   ساخت فایل های PDF تنها با یک کلیک و به سادگی
–   امکان ویرایش های تصویری فایل های PDF
–   تبدیل فایل های PDF به فایل های Microsoft Office
–   امکان استخراج متن و تصاویر درون فایل های PDF
–   قابلیت درج یادداشت بر روی فایل ها
–   امکان ایجاد محدودیت در برابر ویرایش ، استخراج محتویات و چاپ فایلها
–   امکان جستوی کامل فایل های PDF
–   پشتیبانی از زبان پارسی در ساخت فایل های PDF از طریق نرم افزار Word
–   و …

 

 

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

Desktops: Windows 11, 10 and 8
Servers: Microsoft Windows Server 2012, 2012 R2 (64 bit), 2016 and 2019
Processor: 1.5 GHz or faster
RAM: 1GB
Available Hard Disk Space: 4.5GB
Display screen resolution: 1024×768
Microsoft Office Integrated Features: MS Office 2013 (32bit or 64bit), MS Office 2016 (32bit or 64bit), Microsoft Office 2019 (32bit or 64bit)
Video hardware acceleration (optional)

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 201/246/203/248/247 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR