دانلود CDMenuPro v6.3.0 – نرم افزار ساخت اتوران حرفه ای

دانلود CDMenuPro - نرم افزار ساخت اتوران حرفه ای

 

دانلود CDMenuPro 

نرم افزار ساخت اتوران حرفه ای

 

CDMenuPro v6.3.0 عنوان نرم افزار امروز ماست که پیشنهاد میکنیم آن را از دست ندهید . شاید اطلاع داشته باشید که ایجاد یک لوح فشرده همراه با منوهایی جذاب که به عنوان Autorun شناخته می شوند ، از جمله امور عادی در میان شرکت های نرم افزاری و شرکت های تجاری می باشد ، چرا که با وجود اتوران بر روی دیسک های این شرکت ها ، محصولات و خدماتشان زیبا تر در اختیار کاربرانشان قرار خواهد گرفت . از جمله ی بهترین نرم افزار ها ساخت اتوران می توان به نرم افزار ساخت اتوران های حرفه ای CDMenuPro اشاره کرد که واقعا نرم افزار کاملی است .

نرم افزار CDMenuPro به شما این امکان را می دهد که بتوانید autorun هایی را که می خواهید مطابق با سلیقه ی خودتان طراحی کنید . حال این autorun می تواند برای CD, DVD ویا حتی حافظه های جانبی فلش باشد ! این نرم افزار کاربرد وسیعی در زمینه ی تجاری و آموزشی و حتی دیگر زمینه ها دارد . از این رو به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم دانلود CDMenuPro  نرم افزار ساخت اتوران حرفه ای برای کامپیوتر را از ادامه ی مطلب دریافت کنید و با استفاده از آن ، اطلاعات ذخیره شده در دیسک های خود را زیبا تر نمایش دهید .

 

 

 

برخی ویژگی های نرم افزار ساخت اتوران CDMenuPro :

–   محیط کاربر پسند و فوق العاده جذاب نرم افزار
–   وجود Template های آماده و زیبا
–   امکان طراحی آلبوم از تصاویر موجود
–   پشتیبانی از انواع فرمت ها
–   قابلیت رایت به صورت مستقیم برروی سی دی یا دی وی دی
–   امکان استفاده از Drag & Drop در طراحی
–   امکان استفاده از پلیر داخلی نرم افزار
–   امکان نمایش مستقیم Text ، Rich Text ، Image ، HTML و … در اتوران
–   قابلیت اجرای یک فایل خاص پس از اجرای اتوران
–   سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 و 8
–   و …

 

 

CDMenuPro Business Edition is a full-featured Windows CD menu creator, offering plenty of features and a professional-looking GUI to interact with its users.

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 10 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود نرم افزار CDMenuPro | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR