دانلود تریلر بازی Call Of Duty Ghosts

دانلود تریلر بازی Call Of Duty Ghosts

 

دانلود تریلر بازی Call Of Duty Ghosts

 

Call Of Duty Ghosts عنوان جدید از سری بازی‌ Call Of Duty  دیشب در کنفرانس XBOX One مایکروسافت معرفی شد. کمپانی سازنده ادعا می‌کند که هیچ نسخه‌ای از این بازی مثل این نسخه نبوده و با مشاهده دموها و تصاویر بازی ما هم انصافا به این جمله اعتقاد پیدا کردیم. کیفیت بازی Call Of Duty Ghosts به شکل خارق‌العاده‌ای طبیعی شده و بازی پر است از افکت‌ها و صحنه‌های سینمایی.

تریلر بازی Call Of Duty Ghosts که گویای تفاوتها بسیار زیاد نسخه جدید و نسخه های قبلی می باشد و نشان می دهد که کنسولهای نسل جدید چقدر با نسل قبلی می توانند در اجرای بازی ها  تفاوت داشته باشند. بازی Call Of Duty Ghosts در تاریخ 13 آبان عرضه خواهد شد. شما هم اکنون می توانید تریلر بازی Call Of Duty Ghosts را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

note - دانلود تریلر بازی Call Of Duty Ghosts فرمت : MP4

chart pie - دانلود تریلر بازی Call Of Duty Ghosts حجم : 13 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود تریلر بازی Call Of Duty Ghosts | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR