دانلود بازی کم حجم Tank o Box برای PC

دانلود بازی کم حجم Tank o Box برای PC

 

دانلود بازی Tank o Box برای کامپیوتر

بازی تانک کم حجم

 

Tank o Box یک بازی تانک جنگی کم حجم و اکشن آرکید که برای کامپیوتر منتشر شده است . در بازی Tank o Box می توانید بر تانک خود سوار شوید و دشمنان مختلف را که به شما حمله ور می شوند نابود را نمایید . در بازی Tank o Box با گرفتن جوایز مختلف بر حسب عملکردتان میتوانید به تقویت و ارتقای نیروی جنگی تانک خود بپردازید و در مزاحل نفس گیر بازی با نیروی بیشتری در مقابل دشمنان صف آرایی کنید .

در بازی Tank o Box بیش از 55 میدان جنگی و مرحله مختلف وجود دارد که باید با ورود به آنها با دشمنان مهاجم که اغلب تانکها هستند به مبارزه بپردازید . در این بازی مرحله های متنوعی وجود دارد که در آن آب و هواهای مختلف وجود دارد و 8 نوع تانک مختلف در بازی تعبیه شده که با پیشروی در مراحل به آنها دست خواهید یافت . از ویژگی های بازی Tank o Box می توان به گرافیک 3 بعدی آن و قابلیت دو نفره و آنلاین بازی کردن آن اشاره نمود . اگر از علاقمندان به بازی های جنگی و کم حجم هستید فرصت دانلود بازی Tank o Box را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

تصاویری از محیط بازی Tank o Box :

tank-o-box-screenshot0

tank-o-box-screenshot1

tank-o-box-screenshot

 

 

Tank-o-Box is a new action-packed remake of a classic arcade battle tank game. Destroy all enemy panzers and defend your HQ. Modern 3D graphics and sound guarantee the ultimate battle-tanking experience, and the two-player cooperative mode allows you to play with your best friend.

 

 توجه:

–     این نسخه بر روی ویندوز 7 تست شده است.

–     برای کرک کردن بازی، کرک رو اجرا کرده و فقط توسط متد 2 بازی رو کرک کنید. اگر توسط متد 1 این کار رو انجام دهید بازی خراب می شود و باید دوباره بازی رو نصب کنید.

 

 

note - دانلود بازی کم حجم Tank o Box برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کم حجم Tank o Box برای PC حجم : 6 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Tank o Box | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR