دانلود بازی Anomaly 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Anomaly 2 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Anomaly 2 برای کامپیوتر

 

بازی Anomaly 2 یک بازی استراتژیک جدید که پس از موفقیت های نسخه اول حال برای کامپیوتر روانه بازار شد . بازی Anomaly 2 داستان سال 2018 را روایت می کند . جایی که بیگانگان زمین را مورد حمله خود قرار داده اند و زمین و نسل انسان در آستانه انقراض و نابودی قرار گرفته است . اینجاست که شما باید به همراه نیرویی که در اختیار دارید وارد عمل شوید و سعی کنید با فرماندهی درست گروه دشمن را به عقب برانید و در انتها آن را نابود نمایید .

هدف اصلی شما در بازی Anomaly 2 برج های بیگانگان است که برای نابود کردن آنها در نقاط مختلف باید استراتژی های متفاوتی به کار بگیرید . بازی Anomaly 2 نسبت به شماره اول از گرافیک و گیم پلی بهتری برخوردار است و تا ساعت ها بازی باز را سرگرم خواهد کرد . اگر از علاقمندان به بازی های استراتژیک هستید فرصت دانلود بازی Anomaly 2 را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .

 

 

تصاویری از محیط بازی Anomaly 2 :

Anomaly-2-S2

 

Anomaly-2-S3

 

Anomaly-2-S4

 

Anomaly-2-S6

 

All About Tower Offense vs. Tower Defense Anomaly 2 is a sequel to the critically acclaimed Anomaly Warzone Earth. Maintaining the core elements of the original, Anomaly 2 adds new features to the single-player campaign and finally puts your skills to a test in a completely unique experience: the dynamic tower defense vs.

 

 

سیستم مورد نیاز بازی Anomaly 2 :

OS: Windows XP SP3 (32 bit) / Vista

Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo 2.4, AMD Athlon(TM) X2 2.8 Ghz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Geforce 9600 GS, Radeon HD4000, Shader Model 3.0, 512 MB

DirectX®: 9.0c

Hard Drive: 3 GB HD space

 

note - دانلود بازی Anomaly 2 برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Anomaly 2 برای کامپیوتر حجم : 2.5 گیگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Anomaly 2 پارت اول | لینک کمکی

دانلود دانلود : دانلود بازی Anomaly 2 پارت دوم | لینک کمکی

دانلود دانلود : دانلود بازی Anomaly 2 پارت سوم | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR