دانلود کتاب آموزش افزایش اعتماد به نفس – 135 نکته

دانلود کتاب آموزش افزایش اعتماد به نفس - 135 نکته

 

دانلود کتاب آموزش افزایش اعتماد به نفس – 135 نکته

 

نام کتاب : کتاب آموزش افزایش اعتماد به نفس – 135 نکته

نویسنده : سوزان جفرز
تعداد صفحات : 53
فرمت کتاب : PDF
زبان کتاب : فارسی

انسان برای انجام هر کاری نیاز به اعتماد به نفس دارد ، و چه بسا بدون داشتن اعتماد به نفس ، دست به هیچ کاری نزند . به دلیل اهمیت بالای این فاکتور در ارتباط های کاری و عاطفی ، تصمیم گرفتیم تا شما را با کتاب 135 نکته برای آموزش افزایش اعتماد به نفس آشنا کنید که همانطور که از نامش پیداست ، شما را با نکاتی کاربردی آشنا میکند تا بتوانید به مرور زمان اعتماد به نفس خود را بالا ببرید .

کتاب 135 نکته برای آموزش افزایش اعتماد به نفس یکی از برترین کتاب های فارسی برای شناخت و تقویت اعتماد به نفس می باشد که نوشته نویسنده مطرح سوزان جفرز می باشد که در آن به سوال هایی همچون اعتماد به نفس چیست و از کجا می آید؟ چطور اعتماد به نفس خود را بالا ببریم ؟ به صورت کامل و روان پاسخ داده شده است .

بی شک برای بالا بردن توانایی های خود رد زمینه ی های مختلف زندگی خود ، به مطالعه ی این کتاب نیازمند خواهید بود . پس پیشنهاد می کنیم دانلود کتاب 135 نکته برای آموزش افزایش اعتماد به نفس اعتماد به نفس با فرمت PDF را از ادامه ی مطلب دریافت کرده و از مطالعه ی آن لذت ببرید .

 

 

فرمت فرمت: PDF

حجم حجم: 1 مگا بایت

دانلود دانلود: لینک دانلود به دلیل عدم رضایت ناشر حذف شد

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR