دانلود The Ultimate Human Body 3.0 آناتومی سه بعدی بدن انسان

دانلود The Ultimate Human Body 3.0 آناتومی سه بعدی بدن انسان

 

دانلود نرم افزار The Ultimate Human Body

نرم افزار آناتومی سه بعدی بدن انسان

 

 

The Ultimate Human Body 3.0 یک نرم افزار پزشکی برای مشاهده آناتومی بدن انسان به صورت سه بعدی می باشد. در سال های اخیر نرم افزار های پزشکی زیادی در زمینه ی آناتومی بدن انسان ساخته شده است که از معروف ترین و بهترین آن ها نرم افزار The Ultimate Human Body می باشد که توسط  شرکت EyeWitness تولید و عرضه شده است . توسط این نرم افزار که به دست چندین متخصص تولید شده است ، می توانید ساختارهای بدن را به طور ماکروسکوپیک و میکروسکوپیک مطالعه کنید .

نرم افزار The Ultimate Human Body در واقع اطلاعات کامل یک کتاب پزشکی را به صورت تصاویر واقعی و انیمیشن های حرفه ای در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید رویای سفر به درون بدن یک انسان را به حقیقت تبدیل کنید ! نرم افزار The Ultimate Human Body علاوه بر علمی بودن حالت سرگرمی نیز دارد به این صورت که  در هر یک از بخش های آن بازی های جذاب و فکری مرتبط با آن بخش قرار داده شده است ، که به یادگیری هرچه بهتر موضوع کمک میکند . از این رو به شما کاربران عزیز یاس دانلود ، پیشنهاد می کنیم دانلود نرم افزار The Ultimate Human Body برای  آناتومی سه بعدی بدن انسان را از سایت یاس دانلود دریافت کنید و از استفاده ی آن لذت ببرید .

 

 

Ever wonder why you yawn? Low oxygen levels trigger yawning after a period of shallow breathing. A yawn forces oxygen rich air into your lungs where it can be passed into the bloodstream. This CD-ROM from Dorling Kindersley is filled with answers to many why and how questions.

Why do we have reflex actions and how do they work? Why do you blink? How do we swallow? Where does energy come from? How are babies created and formed?

 

 

راهنمای نصب نرم افزار The Ultimate Human Body :

–     فایل Image درون پوشه CD Image را با استفاده از نرم افزار ISO Burner ( درون پوشه ی نرم افزار موجود است ) بر روی یک CD خام رایت کنید . CD را داخل دستگاه قرار داده و اقدام به نصب نرم افزار کنید .

–      یا با استفاده از نرم افزار های ساخت درایو مجازی ، به جای رایت می توانید Image را درون یک درایو مجازی Load کنید و سپس اقدام به نصب کنید .

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 333 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود نرم افزار The Ultimate Human Body

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR