دانلود بازی Farm Frenzy 3 Madagascar برای PC

دانلود بازی Farm Frenzy 3 Madagascar برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Farm Frenzy 3 Madagascar برای کامپیوتر

 

بازی Farm Frenzy 3 Madagascar یک بازی کم حجم مزرعه داری در سبک استراتژیک برای کامپیوتر می باشد. بازی فارم فرنزی یک شبیه ساز برای کشاورزی محسوب می شود. در بازی Farm Frenzy 3 Madagascar یکبار دیگر این فرصت را خواهید داشت که به اسکارلت بپیوندید و همراه او یک سفر هیجان انگیز به منطقه ای عجیب و غریب داشته باشید . منطقه ای که حیوانات آن در اثر بیماریها ناشناخته در حال مرگ هستند و شما وظیفه دارید با کمک به کارگران و ساخت بناهای جدید برای اگهداری از جیوانات و درمان بیماری , به آنها جان دوباره ای ببخشید .

در بازی Farm Frenzy 3 Madagascar می توانید به پرورش گونه های مختلف حیوانات همانند پرنده ها , فیل و بوفالو بپردازید و به تولید بیش از 90 محصول جدید در مزرعه بپردازید . همچنین در نسخه ماداگاسکار شوخی های مختلفی در بازی گنجانده شده است که جذابیت آنرا دو چندان کرده است . از ویژگی های بازی Farm Frenzy 3 Madagascar می توان به گرافیک بالاتر این نسخه نسبت به نسخه های قبلی فارم فرنزی و جذابیت بیشتری که در کشاورزی در ماداگاسکار وجود دارد اشاره کرد . اگر از علاقمندان به بازیهای اعتیاد آور هستید فرصت دانلود این بازی زیبا را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید بازی Farm Frenzy 3 Madagascar را با لینک  مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

تصاویری از محیط  بازی Farm Frenzy 3 Madagascar :

 

farm-frenzy-3-madagascar-for-iphone_2_big

 

screen

 

screen1

 

farm-frenzy-3-madagascar-screenshot1

 

 

Enjoy an all-new Farm Frenzy adventure set in stunning Madagascar! Join Scarlett as she stops her tour of the exotic country to help the workers on a reservation save their animals, which have become sick for an unknown reason.

 

 

سیستم مورد نیاز بازی Farm Frenzy 3 Madagascar :

OS: Windows XP/Vista/7/8
CPU: 800 Mhz
RAM: 1024 MB
DirectX: 8.0
Hard Drive: 79 MB

 

 

note - دانلود بازی Farm Frenzy 3 Madagascar برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Farm Frenzy 3 Madagascar برای PC حجم : 68 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Farm Frenzy 3 Madagascar

دانلود دانلود تمام نسخه های بازی فارم فزنزی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR