دانلود بازی Rescue Frenzy برای PC

دانلود بازی Rescue Frenzy برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Rescue Frenzy v 1.2.1 برای کامپیوتر

 

بازی Rescue Frenzy یک بازی کم حجم استراتژیک که برای کامپیوتر منتشر شده است . در بازی Rescue Frenzy شما وظیفه دارید که کارگرها و اهالی یک شهر را از وقایع و اتفاقت طبیعی مانند طوفانهای ویرانگر ، زلزله های فاجعه بار و آتش سوزی نجات دهید و اجازه ندهید آسیبی به کسی وارد شود . در بازی Rescue Frenzy باید سعی کنید با بازسزی بیمارستانها ، پلها و ایستگاههای برق مردم و حیوانات را از خطرات حتمی نجات دهید و با  استفاده از ماشینهای قدرتمند هموار کردن زمینهای ناهموار ، از بسیاری از خطرات جلوگیری کنید .

در بازی Rescue Frenzy شما 45 مرحله پر از خطر و هیجان پیش رو دارید و می توانید از 7 وسیله نقلیه غول پیکر کمک بگیرید برای راه سازی و ساخت و سازهای مختلف استفاده کنید. تنها ابزاری که در بازی Rescue Frenzy در اختیار دارید موس تان هست و باید سعی کنید با مدیریت درست زمان اوضاع را روبراه کنید . شما هم اکنون می توانید بازی Rescue Frenzy را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

تصاویری از محیط بازی Rescue Frenzy :

screen_RescueFrenzy_05

 

screen1

 

screen2

 

farm-frenzy-3-screenshot5

Guide courageous rescue workers as they deal with the aftermath of devastating storms, catastrophic earthquakes, and disastrous wildfires!
Collect power-ups to increase your speed, steer seven powerful vehicles over rugged terrain, and strive for the Master ranking on 45 levels of thrilling time management action.

 

 

note - دانلود بازی Rescue Frenzy برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Rescue Frenzy برای PC حجم : 183 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Rescue Frenzy |  لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR