دانلود بازی Farm Frenzy 3 Russian Roulette برای PC

دانلود بازی Farm Frenzy 3 Russian Roulette برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Farm Frenzy 3 Russian Roulette برای کامپیوتر

 

Farm Frenzy 3 Russian Roulette یک بازی کم حجم مزرعه داری معروف برای کامپیوتر می باشد. بازی فارم فرنزی یک شبیه ساز برای کشاورزی محسوب می شود. در بازی Farm Frenzy 3 Russian Roulette یکبار دیگر این امکان وجود خواهد داشت که به همراه اسکارلت جوان به مدیریت مزرعه بپردازید و با گسترش کسب و کار به یکی از موفق ترین مدیر مزارع تبدیل شوید . اسکارلت برای اینکه خودش را به رئیسش ثابت کند به دنبال برنامه ریزی دقیق و تلاش سخت برای موفق کردن مزرعه و تامین تغذیه بسیاری از مردم دارد .

در این نسخه بازی Farm Frenzy 3 Russian Roulette  گرافیک بازی پیشرفت محسوسی داشته و امکانات مختلفی به گیم پلی آن اضافه شده است . برای موفقیت در این امر او نیاز به ساخت بناهای جدید , تولید و ارائه محصولات متنوع و نگهداری درست از دامهای مختلف و تهیه غذای آنها دارد . شما هم اکنون می توانید بازی Farm Frenzy 3 Russian Roulette را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

تصاویری از محیط بازی Farm Frenzy 3 Russian Roulette :

 

screen1

 

screen2

 

screen3

 

farm-frenzy-3-screenshot5

 

Scarlett is back in an all-new Farm Frenzy adventure that’s out of this world! Having restored farms and fed people all over the world, the plucky heroine of Farm Frenzy 3 thinks she’s done it all.
To succeed, she’ll need to use new buildings, products and friends as she grows crops, feeds animals, collects produce and manufactures goods. Don’t miss this exciting new chapter in the award-winning and astronomically fun Farm Frenzy series!

 

 

سیستم مورد نیاز بازی Farm Frenzy 3 Russian Roulette :

OS: Windows XP/Vista/7/8
CPU: 800 Mhz
RAM: 1024 MB
DirectX: 8.0
Hard Drive: 73 MB

 

note - دانلود بازی Farm Frenzy 3 Russian Roulette برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Farm Frenzy 3 Russian Roulette برای PC حجم : 68 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Farm Frenzy 3 Russian Roulette

دانلود دانلود تمام نسخه های بازی فارم فزنزی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR