دانلود نرم افزار مشاهده شبکه ای فیلم iFilm Mobile در اندروید

دانلود نرم افزار مشاهده ی شبکه ی ای فیلم iFilm Mobile در اندروید

 

دانلود نرم افزار مشاهده شبکه ی ای فیلم iFilm Mobile در اندروید

مدتی است که در کشور عزیزمان ، شبکه ی ای فیلم iFilm  به صورت چند زبانه راه اندازی شده است و هدف آن شناسایی فرهنگ ، و آداب و رسوم ایرانی به کشور های عربی و دیگر کشور های جهان اسلام می باشد . شبکه ی ای فیلم دو زبان فارسی و عربی را پشتیبانی کرده و برای کشورهایی مانند سوریه ، لبنان و امارات متحده عربی قابل پخش می باشد . شبکه ای فیلم با پخش سریال ها و فیلم های منتخب ایرانی ، سعی در جذاب مخاطب داخلی و خارجی دارد .

در راستای جذب مخاطبین جوان نیز مدیران شبکه ی ای فیلم ، با علم بر استقبال کاربران از نرم افزار های پخش شبکه های مختلف بر روی دستگاه های قابل حمل نظیر تلفن همراه ، نرم افزار iFilm Mobile را طراحی کرده اند که به وسیله ی آن کاربران این شبکه ی بین المللی می توانند ، برنامه های مختلف آن را از طریق تلفن همراه خود و با سرعت بالا مشاهده نمایند . ما هم به کاربران عزیز یاس دانلود پیشنهاد می کنیم که اگر از طرفداران شبکه ی ای فیلم هستند ، نرم افزار مشاهده ی شبکه ی ای فیلم iFilm Mobile در اندروید را از ادامه ی مطلب دریافت کرده و از آن لذت ببرند .

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 6 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود نرم افزار مشاهده شبکه ی ای فیلم iFilm Mobile در اندروید | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR