دانلود بازی Age Of Mythology برای PC

دانلود بازی Age Of Mythology برای PC

 

دانلود بازی Age Of Mythology

 دانلود بازی دوران اساطیر برای کامپیوتر

 

بازی Age Of Mythology یک بازی استراتژیک کم حجم می باشد که بر اساس داستان هایی از مصر و یونان باستان و با گرافیکی فوق العاده برای کامپیوتر طراحی و ساخته شده است . داستان بازی Age Of Mythology درباره ی جنگ و نبردی بسیار هیجان انگیز بین خدایان و قهرمانان افسانه ای و اسطوره هایی مانند زئوس ، آفرودیت ، پرسفونی و … می باشد که بارها نام آنها را در تاریخ ادبیات شنیده ایم .

در بازی Age Of Mythology بازیکن در جنگ ها و نبردها دستمزد و درآمد کسب می کند و می تواند با این پول ارتش خود را تجهیز کند و در ساخت و برپایی امپراطوری ها بکوشد . بازی گرافیک زیبا دارد و گیم پلی آن می تواند مانند دیگر بازی های استراتژیک ، شما را ساعت ها سرگرم خود نماید . از این رو به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم بازی Age Of Mythology را ز سایت یاس دانلود از ادامه ی مطلب دریافت کرده و از آن لذت ببرید .

 

برخی ویژگی های بازی Age Of Mythology :

–   اجرای بازی در دوران خدایان باستان
–   برگرفته از داستان هایی تخیلی و زیبای از مصر و یونان
–   نبرد های هیجان انگیز در مراحل بازی
–   گرافیک و صداگذاری بسیار زیبا و هیجان انگیز
–   امکان تقویت ارتش با بیش از 20 موجود اساطیری
–   و …

 

age-of-mythology-20

 

age-of-mythology-the-titans-dvd-fix_2_0

 

 

Age of Mythology , is a mythology-based, real-time strategy computer game developed by Ensemble Studios and published by Microsoft Game Studios. It was released on October 30, 2002 in North America and a week later in Europe.

A spin-off from the Age of Empires series, Age of Mythology takes inspiration from the myths and legends of the Greeks, Egyptians, and Norse, rather than from actual history.

 

سیستم مورد نیاز بازی :

– System: PII 450 or equivalent
– RAM: 256 MB
– Video Memory: 32 MB
– Hard Drive Space: 1500 MB

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 175 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Age Of Mythology | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR