دانلود بازی Pressure 2013 نسخه کم حجم برای PC

دانلود بازی Pressure 2013 نسخه کم حجم برای PC

 

دانلود بازی Pressure 2013 برای PC

 نسخه ی کم حجم و فشرده شده بازی Pressure 2013

 

خود را برای یک مسابقه ی جانانه آماده کنید ، چرا که بازی Pressure 2013 برای کامپیوتر انتظار شما را میکشد . هدف قهرمانی در مسابقه است ، به هر قیمتی ! حتی به قیمت نابود کردن حریف و محیط بازی ! بازی Pressure 2013 پر است از شخصیت های دیوانه ، بانمک و ویرانگر که در حالی که مسابقه می دهند سعی در ویران کردن دنیای اطراف خود به قیمت قهرمانی در مسابقه را دارند . پس پای خود را با فشار بر روی پدال گاز بگذارید و حریفان خود را از بین ببرید تا در این مسابقه ی دیدنی برنده شوید .

بازی Pressure 2013 به هیچ عنوان به یک بازی خسته کننده بدل نخواهد شد ، چرا که در آن شما محیطی کلاسیک از بازی های قدیمی ، با نگرشی جدید را مشاهده می کنید . گرافیک بازی نسبت به حجم آن بسیار خوب است و صداگذاری ، حرکات اکشن شرکت کنندگان ، اتومبیل ها ، فضا و .. همه خوب طراحی شده اند . بازی Pressure 2013 یک بازی مسابقه ای تمام عیار است که می تواند شما را ساعت ها سرگرم نماید . شما هم اکنون می توانید بازی Pressure 2013  را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

1
2
3
4

 

Pressure 2013: Once behind the wheel of four-wheel off-road vehicle, hung with a machine gun and rocket launchers, the protagonist of the game will try to thwart arhiplohisha Earle, who has decided to drain stimpankovy world in which there is an action game, and build up the spa. Pressure 2013 Walkthrough.

Pressure 2013 Features :

Gorgeous Graphics
Switch Window/FullScreen Mode
For Any Aged Player

 

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Pressure 2013 :

CPU: Core Duo Intel/AMD 2.0 GHz, 2 GB RAM
OS: Windows Vista / 7 / 8
VGA: Per-Pixel-Shader 3.0 with 512 MB RAM

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 200 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Pressure 2013 | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR