دانلود بازی Super Granny 2 – بازی ماجراهای مادربزرگ

دانلود بازی Super Granny 2 - بازی ماجراهای مادربزرگ برای PC

 

دانلود بازی Super Granny 2 برای کامپیوتر

 

بازی Super Granny 2  بازی کم حجم و فوق العاده جذاب Super Granny  با وجود سادگی که دارد ، به یکی از محبوب ترین بازی های گیمرهای مبتدی و حرفه ای بدل شده است . بازی Super Granny در حقیقت برگرفته از داستان معروف مادربزرگ گرنی زرنگ و گربه باهوش و بامزه ای او می باشد . مثل همیشه مادربزرگ گرنی میخواهد به سراغ ماجراجویی های خطرناک و جذاب برود و این بار وظیفه ی شماست که به مادر بزرگ کمک کنید .

بازی Super Granny برای PC طراحی شده و بدون نیاز به نصب می باشد که این خود یکی از ویژگی های مثبت این بازی به شمار میرود . نکته ی جالب دیگر این است که این بازی تنها 9 مگابایت حجم دارد ! اما بیشتر از بسیاری از بازی های روز که گرافیک و حجم بالای هم داردند ، می تواند شما را سرگرم نماید . در آخر باید اضافه کنیم که برای اجرای  بازی Super Granny نیازبه سیستم با سخت افزار قوی ندارید و میتوانید بازی پورتابل و زیبای ماجراهای مادربزرگ را بر روی هر سیستمی نصب و اجرا نمایید و از آن لذت ببرید .

 

برخی ویژگی های بازی Super Granny :

–   حجم فوق العاده مناسب بازی
–   مراحل متنوع که شامل مراحل فکری و حرکت سریع می باشد
–   بازی بدون نیاز به نصب می باشد ( پورتابل )
–   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز از جمله ویندوز 7
–   مناسب برای تمامی رده های سنی
–   و …

SuperGranny1-4
SuperGranny1-5

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 10 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Super Granny | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR