دانلود بازی Great Little Wargame – بازی جنگ سربازان کوچک برای PC

دانلود بازی Great Little Wargame - بازی جنگ سربازان کوچک برای PC

 

دانلود بازی Great Little Wargame

 

در بازی Great Little Wargame  شما در یک محیط جنگی جالب که آمیخته به سبک اکشن نیز می باشد ، به کمک سربازان کوچک خود به جنگ دشمن بروید . باید با استراتژیک خاصی سربازان، وسایل نقلیه جنگی سبک و سنگین و دیگر تجهیزات نظامی خود را دسته بندی کرده و پس ازکسب  آمادگی لازم در بازی Great Little Wargame  به دفاع از قلمرو خود و حمله به دشمن روی بیاورید .

بازی Great Little Wargame  یکی از اعتیاد آور ترین بازی های 3 بعدی سبک اکشن و استراتژیک است که با گرافیک زیبا و مراحل متنوعی که دارد میتواند شما را ساعت ها سرگرم نماید . بازی توسط کمپانی تازه کار ولی حرفه ای Rubicon تولید شده است . گیم پلی بازی آمیخته با نوعی طنز و حرکات خنده دار است که باعث می شود شما از انجام بازی بیش از پیش لذت ببرید . شما هم اکنون می توانید بازی Great Little Wargame برای PC را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برخی ویژگی های بازی Great Little Wargame :

–   حجم مناسب بازی نسبت به گرافیک آن
–   گرافیک 3 بعدی و صداگذاری زیبا
–   مراحل متنوع و اعتیاد آور
–   مناسب برای تمامی رده های سنی
–   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
–   و …

 

GreatLittleWargame2
GreatLittleWargame4

 

GreatLittleWargame5

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 88 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Great Little Wargame | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR