دانلود بازی Master of Defense – بازی کم حجم و استراتژیکی دفاع از قلعه

دانلود بازی Master of Defense - بازی دفاع از قلعه برای PC

 

دانلود بازی Master of Defense

 

بازی Master of Defense یکی دیگر از بازی های استراتژیکی و کم حجم و جذابی است که برای شما آماده دانلود کرده ایم . بازی Master of Defense در حقیقت یک میدان نبرد از نوع ویژه است ! شما باید در این بازی از مردم در مقابل هیولاها دفاع کنید ، برای این کار ابزار مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد ، باید هر طور شده مانع از عبور هیولا ها شوید . برای این کار شما می توانید از 5 نوع برج دفاعی که در اختیار شما قرار میگیرد استفاده کنید ، البته نگران نباشید ! با عبور از مراحل مختلف و کسب امتیاز بیشتر ، برج های دفاعی و ابزار آلات جنگی بهتری را کسب خواهید کرد .

سعی کنید در بازی Master of Defense استراتژی و یا شیوه ی چیدمان برج ها و ابزار دفاعی خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که هیولاها نتوانند از آن به سادگی عبور کنند . بازی Master of Defense گرافیک و گیم پلی جالبی دارد ، می تواند شما را ساعت ها سرگرم خود نماید ، در ابتدای بازی شاید جذابیت آن براییتان زیاد نباشد اما زود قضاوت نکنید ! سعی کنید با بازی بیشتر آشنا شده ، تا از مراحل مختلف بازی لذت ببرید . امیدواریم از بازی Master of Defense لذت ببرید .

 

برخی ویژگی های بازی Master of Defense :

–   حجم بسیار مناسب بازی
–   گیم پلی و مراحل اعتیاد آور و جذاب
–   قابل اجرا بر روی اکثر سیستم ها ، حتی سیستم های با سخت افزار معمولی
–   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندزو ، از جمله ویندزو 7
–   امکان ارتقای ابزار جنگی با بالا بردن امتیاز
–   و …

 

371141-master-of-defense-windows-screenshot-the-reaper-with-his-fellows

 

 

71590124520579326890

 

راهنمای نصب بازی Master of Defense :

–     بعد از نصب برنامه رو بسته و فایل patch رو در فولدر اصلی بازی کپی کنید و پس از اجرا ابتدا گزینه use method 2 و سپس بر روی go کلیک کنید سپس آدرس فایل main در فولدر بازی را بدهید تا برنامه کرک شود.

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 16 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Master of Defense مستقیم | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR