دانلود کتاب آموزش ویندوز 7 تصویری با فرمت PDF

دانلود کتاب آموزش ویندوز 7 تصویری با فرمت PDF

 

دانلود کتاب آموزش ویندوز 7

بخش هایی از کتاب آموزش ویندوز 7 :

–      نصب ویندوز 7

–      پشتیبان گیری از داده ها

–     امنیت در ویندوز 7

–     قابلیت های جدید ویندوز 7

–     نگهداری و مدیریت سیستم

و …

بسیاری از ما با سیستم عامل محبوب و فراگیر شرکت مایکروسافت که با نام تجاری ویندوز عرضه می شود آشنایی داریم و بسیاری از ما نیز روزانه ساعت ها با این سیستم عامل حرفه ای کار میکنیم . یکی از جدید ترین نسخه های ویندوز شرکت ماکروسافت ویندوز 7 می باشد که طرفداران بسیاری نیز دارد . این سیستم عامل پیشرفته ، تفاوت های بسیاری با نسخه های قبلی ویندوز داشته و سرعت پردازش آن به مراتب بالا تر از نسخه های دیگر است . محبوبیت های ویندوز 7 آنقدر زیاد است که بسیاری از کاربران لوازم دیجیتال مانند کامیپوتر ها ، لپ تاپ ها و تبلت ها در سراسر جهان ، از این سیستم عامل استفاده میکنند .

نکته ی جالب این است که با وجود استفاده ی بسیار زیاد کاربران مبتدی و حتی کاربران حرفه ای ، از این سیستم عامل ، کمتر پیش می آید که تمامی نکته ها ، ترفند ها و به اصطلاح ریزه کاری های ویندزو را بدانیم . از این رو ما امروز می خواهیم شما را با  کتاب آموزش ویندوز 7 تصویری آشنا کنیم که در واقع به شما کمک می کند از تمامی ویژگی های مثبت این سیستم عامل اطلاع پیدا کنید و به مرور زمان بتوانید کارای ویندزو خود را بالاتر ببرید . به شما کاربران همیشگی یاس دانلود پیشنهاد میکنیم تا  کتاب آموزش ویندوز 7 تصویری را دریافت کرده تا از این پس حرفه ای تر از ویندزو 7 خود استفاده نمایید .

 

نام کتاب : آموزش گام به گام و تصویری ویندوز 7

تعداد صفحات : 249
فرمت کتاب : PDF
زبان کتاب : فارسی

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : pdf
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR