دانلود بازی هلیکوپتر جنگی Air Assault 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی هلیکوپتر جنگی Air Assault 2 برای کامپیوتر

 

 دانلود بازی هلیکوپتر جنگی Air Assault 2

 

بازی هلیکوپتر جنگی Air Assault 2 یک بازی 3 بعدی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور است که با حجم کمی که دارد ، می تواند ساعت ها شما را درگیر خود کند ، در این بازی که برای کامپیوتر طراحی شده است ، شما شاهد حملات جانانه ی هلیکوپتر ها در یک جنگ تمام عیار هستید ، وظیفه ی شما در بازی هلیکوپتر جنگی این است که با فرماندهی هواپیما های جنگی اهداف خود را پیدا و نابود کنید ، البته این تمام کار نیست و باید به سربازان زمینی و دریایی سپاه خود نیز کمک کنید ، تا با هم بر دشمن پیروز شوید .

در بازی Air Assault 2 مراحل تمامی ندارند ! هرچقدر که می خواهید بازی کنید ، تعداد بالای مراحل و گرافیک خوب بازی از ویژگی های این بازی جذاب و سرگرم کننده می باشند . از این رو به شما کاربران عزیز یاس دانلود پیشنهاد می کنیم ، بازی هلیکوپتر جنگی Air Assault 2 برای PC را از دست ندهید .

 

 

ویژگی‌های بازی Air Assault 2 :

–   کنترل راحت و روان هلیکوپتر در بازی
–   گرافیک ساده و بسیار دیدنی
–   حجم فوق العاده مناسب بازی
–   وجود مراحل متعدد و سرگرم کننده
–   حالت بازی تک نفره ودانلود بازی هلیکوپتر جنگی Air Assault 2
–   و …

 

Air-Assault-22

 

Air Assault 21

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 22 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی هلیکوپتر جنگی Air Assault 2 مستقیم

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR