دانلود Wise Care 365 Pro 6.6.6.636 / Retail + Portable – نرم افزار بهینه ساز سیستم

دانلود Wise Care 365 Pro 5.6.5.562 + Portable - نرم افزار بهینه ساز سیستم

 

دانلود Wise Care 365 Pro

نرم افزار بهینه ساز سیستم

 

Wise Care 365 Pro 6.6.6.636 / Retail + Portable یک نرم افزار بهینه ساز سیستم های رایانه ای می باشد . همه ی ما می دانیم که کامیپوتر ها و لپ تاپ ها و … با استفاده ی مداوم و با گذشت زمان ، کارای اولیه خود را از دست می دهند و دچار افت سرعت شده و ما را مجبور به ارتقا و یا تعویض سیستم میکنند . اما این راه پر هزینه ، آخرین راه نیست . زیرا می توانیم با استفاده از نرم افزار های بهینه ساز سیستم ، به راحتی کامپیوتر و یا لپ تاپ خود را به شرایط ایده آل قبلی در بیاوریم .

نرم افزار Wise Care 365 Pro  در واقع مجموعه ای فوق العاده از ابزارهای کاربردی برای بهینه سازی بخش های مختلف ویندوز مانند ریجستری و … می باشد . با استفاده از Wise Care 365 Pro می توانید عملکرد کامیپوتر خود را دگرگون کنید ، و تنها با یک کلیک ، سیستم خود را به حالت اولیه برگردانید . در این برنامه شما میتوانید از ابزارهای مختلفی برای : پاکسازی و بهینه سازی رجیستری ، یکپارچه سازی و آزاد کردن فضای هارد دیسک سیستم ، مخفی کردن اطلاعات شخصی در قالب فایل ها و پوشه ها ، خاموش کردن خودکار سیستم ، آزاد کردن مموری برای سریع تر شدن عملکرد دستگاه و حتی بازیابی اطلاعات از دست رفته ، استفاده کنید . پیشنهاد می کنیم برنامه ی Wise Care 365 Pro را از دست ندهید و هم اکنون آن را با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Wise Care 365 Pro :

–   پاک سازی، یکپارچه سازی و بهینه سازی رجیستری سیستم
–   پاک سازی ردپاهای به جای مانده از فعالیت‌های شخصی شما در کامپیوتر
–   ریکاوری ( برگرداندن ) فایل‌های از دست رفته شما
–   مخفی کردن فایل‌ها و پوشه ها ، برای حفظ حریم شخصی
–   امکان خاموش کردن اتوماتیک کامپیوتر با نرم افزار
–   آزاد کردن حافظه برای استفاده بهتر از سیستم در عملیات های سنگین مانند اجرای بازی
–   امکان استفاده از ویژگی One Click Tune-up برای بهینه سازی کامپیوتر تنها با یک کلیک
–   پشتیبانی از ویندوزهای محبوب سون و 8 نسخه های 32 و 64 بیتی
–   و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 18/12/24 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR