دانلود نقشه تهران برای آندروید – جی پی اس GPS آفلاین موبایل

دانلود جی پی اس GPS آفلاین نقشه تهران برای آندروید موبایل

دانلود نقشه تهران برای آندروید

 

شما هم اگر اهل شهر بزرگی مثل تهران باشید حتما برایتان پیش آمده که بخواهید از یک نقطه به نقطه دیگر شهر بروید و نمی دانید از کدام مسیر باید بروید یا اصلا آن منطقه در کجا قرار دارد و یا اینکه می خواهید نزدیک ترین راه بین دو نقطه را پیدا کنید تا در وقت خود صرفه جویی کنید. در چنین مواقعی نیاز به نقشه تهران که تمامی مناطق را در خود داشته باشد، احساس می شود.

اکنون شما می توانید نقشه تهران به همراه مسیرهای اصلی و فرعی و حتی کوچه های داخل شهری را بر روی گوشی موبایل آندرویدی خود داشته باشید و بدون احتیاج به اینترنت و از طریق جی پی اس گوشی، مسیر خود را به درستی طی نمائید. شما هم اکنون می توانید جی پی اس GPS آفلاین نقشه تهران برای آندروید موبایل را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

راهنمای نصب دانلود نقشه تهران برای آندروید – جی پی اس GPS آفلاین موبایل :

–       ابتدا نرم افزار Maverick را اجرا کنید و سپس آنرا ببندید. سپس پوشه googlemaps را در داخل کارت حافظه در مسیر زیر کپی کنید:
maverick/tiles

–      اگر داخل کارت حافظه پوشه های ذکر شده موجود نبود، آنها را دقیقا با همان نام و رعایت حروف کوچک و بزرگ بسازید.

 

 

 

فرمت  قابل اجرا بر روی آندروید 2.1 و بالاتر

حجم حجم : 32 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود نقشه تهران برای آندروید | لینک کمکی

دانلود دانلود : دانلود نرم افزار Maverick

دانلوددانلود نقشه تهران 92 با کیفیت بالا

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR